Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна


G Analytics

Діловодство Архів Архівна справа Електроннй Архів підприємства Документообіг Номенклатура Справ Збереження документів Експертиза цінності Зберігання Документів

ДІЛОВОДСТВО ТА АРХІВНА СПРАВА В УКРАЇНІ: нові методи організації.

Нові законодавчі зміни та практика їх застосування. Електронний 
документообіг та практика його
впровадження. Електронний архів підприємства.
 
    

  

    13 - 14 липня м. Київ  

 

Програма:


1. Нормативно-правова база, що регламентує діловодство та архівну справу в Україні. 
     Нові законодавчі ініціативи в 2017 р. 

  • Наказом  Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 затверджено нормативно-правовий акт «Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» (зареєстровані в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181. Правила встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності і є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання всіма установами.

2.  Організація роботи служби діловодства.

  • Структура служби, вимоги до персоналу, положення   про службу, посадові інструкції працівників служби.
  • Визначення чисельності працівників служби.
  • Підготовка локальних нормативних актів установи, що регулюють організацію роботи з документами (інструкція з діловодства, стандарт організації тощо).

3. Правила документування управлінської інформації. Підготовка і оформлення службових документів.

  • Типологія управлінської документації. 
  • Організаційно-розпорядчі документи, їх види, порядок підготовки та оформлення. 
  • Організаційна документація (правила, положення або статут, інструкції, регламенти, штатні розписи тощо).
  • Розпорядча документація (постанови, рішення, накази, розпорядження)
  • Інформаційно-аналітична документація (акти, довідки, доповідні записки, протоколи, службові листи тощо)
  • Бланки документів. Склад реквізитів управлінських документів. Обов’язкові реквізити документа.
  • Погодження, затвердження, підписання управлінських документів, загальні вимоги до їх тексту. 

4. Документообіг та організація документообігу на підприємстві.

  • Основні принципи організації документообігу, визначення його обсягу.
  • Приймання та первинне опрацювання документів, їх попередній розгляд.
  • Реєстрація документів, види і форми реєстрації. Структура реєстраційного індексу.
  • Організація та технологія контролю виконання документів.
  • Мета контролю, його види, строки виконання документів (типові, індивідуальні). Етапи контролю (взяття документа на контроль, визначення форм і методів контролю, проміжний контроль, продовження строків виконання документів, зняття документів з контролю).

5.   Експертиза цінності документів.

  • Порядок проведення експертиза цінності документів.
  • Визначення строків зберігання документів.
  • Організація роботи експертної комісії.

6.   Зберігання документів у діловодстві. Номенклатура справ. Формування документів у справи та їх оперативне зберігання в структурних підрозділах.

  • Номенклатура справ.
  • Технології підготовки номенклатури справ структурного підрозділу та номенклатури справ установи (зведеної). Застосування переліків документів зі строками зберігання. Вимоги до оформлення та погодження номенклатури.
  • Правила формування справ. Тимчасове зберігання справ у структурних підрозділах. Вимоги щодо оформлення справ.
  • Підготовка справ для архівного зберігання.
  • Вимоги до оформлення справ, що підлягають архівному зберіганню. Складання та оформлення описів справ структурного підрозділу.
  • Порядок знищення справ, строк зберігання яких закінчився.
  • Порядок передавання документів до архіву (архівного підрозділу) установи.

7.   Архів підприємства. Зберігання документів в архіві (архівному підрозділі).

  • Організація роботи архіву (архівного підрозділу). Порядок розроблення та затвердження положення про архів (архівний підрозділ). Визначення чисельності працівників архіву.
  • Вимоги до формування архівного фонду установи та обліку документів в архіві. Довідковий апарат до документів архіву (описи, каталоги, картотеки, бази даних тощо). Режим доступу та порядок користування документами архіву.
  • Складання описів справ установи та актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ. Порядок знищення документів.
  • Забезпечення збереженості архівних документів. Вимоги до приміщення архіву та  його обладнання. Дотримання основних режимів зберігання: температурно - вологісного, світлового, санітарно-гігієнічного тощо.
  • Передавання документів на постійне зберігання до архівної установи.
  • Порядок приймання-передавання документів (справ) під час зміни керівника установи, керівника архіву, припинення установи.

8.  Електронний документообіг. Впровадження електронного документообігу. Електронний архів. Рекомендації по організації та оптимізації бюджету на його впровадження.

  • Електронний документ та документ в електронному вигляді: в чому різниця.
  • Організація електронного документообігу відповідно до Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 11 листопада 2014 року № 1886/5, зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2014 року за № 1421/26198.
  • Система автоматизації діловодства (САД).
  • Система електронного документообігу (СЕД).
  • Електронний цифровий підпис. Організація електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, підтвердження юридичної сили документа.
  • Організація роботи з електронними документами та їх підготовка до передавання на архівне зберігання.
  • Рекомендаціїї щодо оптимізації фінансових бюджетів на впровадження електронного документообігу. Які операції можна та необхідно автоматизувати власними силами та в першу чергу, що може почекати, без чого можна обійтись.

 Вартість участі:


  • Вартість участі одного слухача - 2 870 грн.

Вартість включає:


  • лекції, консультації;
  • відповіді на питання; 
  • кава-брейки;
  • ділові аксесуари;
  • матеріали до семінару;
  • обіди в дні занять;
  • сертифікат.

Для участі необхідно:



  • заповнити і відправити заявку на участь;
  • одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
  • оплатити участь.
Додаткова інформація:

  • (044) 451-88-12
  • (044) 393-14-66
  • (050) 312-34-73    


Версия для печати