Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна


G Analytics

Кадрові Семінари Семінар по Кадрам для Кадровиків Кадри Кадрове діловодство Перевірки з Праці Держпраці Номенклатура справ Кадрова Документація Звільнення Працівника


    СЕМІНАР ПО КАДРАМ, ДЛЯ КАДРОВИКІВ, гол. БУХГАЛТЕРІВ, ЮРИСТІВ


КАДРОВИЙ АУДИТ: 

Нові норми - аудит посад, дії кадровика 

для узгодження документів і процедур 

діловодства за новими правилами, 

новий порядок формування особових 

справ. Ланцюг «Кадри - бухгалтерія». 

Контроль Держпраці. Профстандарти: 

до чого готуватися роботодавцю.


20 вересня, м. Київ


Семінар завершено. Актуальна програма за посиланням тут >>>


Семінар проводять:

 
 В. Гончарук
 
 - керівник підрозділу Державної служби України з питань праці (Держпраці).
 Т. Алієв
 
 - Редактор газети «Бухгалтерія», експерт з трудового права та з оплати праці, автор понад 1000 публікацій в спеціалізованій пресі, а також численних запитів до офіційних органів.
 


Програма:


МІН'ЮСТ ЗМІНИВ ПРАВИЛА ДІЛОВОДСТВА (з липня 2018 р.) - що робити кадровику.


ПРОЦЕДУРА КАДРОВОГО АУДИТУ. ОСНОВНІ ЕТАПИ.

  • Підготовка до проведення кадрового аудиту своїми силами.
  • Визначення пакету необхідних документів.
  • Звірка документів.
  • Перевірка кадрової документації.
  • Оформлення результатів кадрового аудиту.
  • Виправлення «кадрових» помилок.

ПЕРЕВІРКА ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ КАДРОВОЇ РОБОТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ.

  • Розподіл обов'язків по веденню кадрового діловодства. Перевірка роботи з персональними даними. Перевірка способів захисту конфіденційної інформації роботодавця. Звільнення «кадровика» - алгоритми прийому-передачі справ.

ПЕРЕВІРКА ДІЛОВОДСТВА КАДРОВОГО ПІДРОЗДІЛИ. Новий порядок формування особистих справ! (З липня 2018 р.)

  • Номенклатура справ відділу кадрів: відмінна специфіка. Аналіз номенклатури справ відділу кадрів (зміст, оформлення).
  • Складання кадрової документації: загальні вимоги та перевірка.
  • Перевірка ведення системи обліку та реєстрації, заповнення реєстраційних книг.
  • Перевірка ведення, оформлення та зберігання справ з особового складу. Порівняльний перелік документів особової справи до і після 27 липня 2018 р.
  • Знищення справ з особового складу з простроченим терміном зберігання.

КАДРОВИЙ АУДИТ ПОСАД: ГОТУЄМОСЯ ДО ЗАПОВНЕННЯ ТАБЛИЦІ 5 НОВОГО ЗВІТУ З ЄСВ (ФОРМА № Д4) - ВПЕРШЕ ЗА СЕРПЕНЬ 2018 року.

  • Інформація про професійну назву робіт і посади в таблиці 5 форми № Д4.
  • Розширення професії, але не об'єднання.
  • Якщо посада не відповідає Класифікатору професій: зміни до Класифікатора; спочатку помилкова назва - як виправити нові та старі помилки.

ПОСАДОВІ (РОБОЧІ) ІНСТРУКЦІЇ.

  • Для кого посадові, а для кого - робочі.
  • Розділи інструкції: «чудова сімка», обгрунтування дій працівника для перевіряючих, захист працівника, можливість «навісити» на працівника додаткові обов'язки.
  • Профстандарти і кваліфікаційні характеристики: новація для роботодавця.

ШТАТНИЙ РОЗПИС: ВІД СКЛАДАННЯ ДО ЗМІНИ. ПЕРЕВІРКА штатного розкладу.

  • Штатний розклад: «вилка окладів»: чи можливо таке в штатному розкладі? Затвердження, зміна.
  • Новий реквізит в шапці табл. 1 ф. № Д4 «Облікова кількість штатних працівників»: проблема заповнения. Теперь немає реквізиту «Штатна чисельність працівників»: як тепер ПФУ буде «стучать» в Держпраці?

ПЕРЕВІРКА КАДРОВОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.

  • Правила внутрішнього трудового розпорядку. Розробка та затвердження ПВТР. ПВТР як основа для формування Положення про оприбуткування готівки.
  • Колективний договір: право чи обов'язок? Реєстрація та вступ в силу. Як «з'їхати» з колдоговору. Перелік обов'язкових внутрішніх положень (про оплату праці, про охорону праці та ін.)
  • Аналіз договорів з працівниками (зміст, оформлення): трудові договори (контракти), цивільно-правові договори, договори про повну матеріальну відповідальність.
  • Кадрові накази. Аудит кадрових наказів: правильність видання наказів; термін ознайомлення з наказом; терміни зберігання наказів з особового складу.
  • Трудові книжки на підприємстві. Придбання, облік і зберігання бланків трудових книжок і вкладишів до них. Правильність і своєчасність внесення записів. Внесення виправлень. Своєчасність видачі трудових книжок при припиненні трудових договорів.
  • Перевірка особистих карток працівників і їх зберігання.
  • Перевірка табеля обліку використання робочого часу. Табель обліку - улюблений документ перевіряючих. Графік роботи тільки в межах КЗпП: орієнтація на перерви і безперервний відпочинок протягом тижня.
  • Перевірка «відпускної» документації.
  • Службові відрядження - «клондайк» для перевіряючих. Перевірка документів, пов'язаних зі службовим відрядженням. Відрядження як спосіб позбутися від понадлімітної готівки!

ПЕРЕВІРКА ДОТРИМАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ПРАЦЮ.

  • Оформлення прийому на роботу. Чи потрібні документи, що підтверджують основне місце роботи. Дотримання законодавства при прийомі на роботу.
  • Дотримання робочого часу, понаднормова робота, робота у вихідні, святкові та неробочі дні.
  • Надання всіх видів відпусток, відкликання з відпустки і ін. Відпустка за основним місцем роботи і внутрішнім сумісництвом: не складаємо разом. Повідомлення про планову відпустку: зробити «заднім» числом або переробити графік відпусток? Соціальна відпустка для мами і прийом співробітниці посеред року: давати чи ні? Особливості оформлення навчальної відпустки. Відпустка без збереження зарплати: тільки в законодавчо встановлених нормах! Якщо 15 календарних днів за рік вичерпані: викручуємося за рахунок простою з вини працівника.
  • Поєднання і сумісництво, виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника.
  • Оформлення переводів (переміщень) всередині підприємств. Що з переводом в табл. 5 форми № Д4.
  • Дисциплінарні покарання працівників: підстави застосування, дотримання термінів. Правильність оголошення догани. Правильність оголошення зауваження.
  • Звільнення працівника: завжди в центрі уваги. Перевірка звільнень: підстави, правильність оформлення припинення трудового договору. Звільнення у вихідний. Звільнення за власним бажанням у зв'язку з порушенням роботодавцем законодавства про працю. Профілактика можливих трудових спорів. Рекомендації.
  • Праця «особливих» працівників: жінок, неповнолітніх, іноземців тощо. Пільги з праці «чорнобильцям» після резонансного рішення Конституційного Суду.
  • Перевірка оплати праці. Контроль мінімальних гарантій. Оплата праці за фактично виконану роботу.

ПЕРЕВІРКА ДОТРИМАННЯ РЕЖИМУ ПРАЦІ ТА ВІДПОЧИНКУ.

  • Робота у вихідні та святкові дні: вихідні - для кожного індивідуальні, святкові та неробочі - для всіх однакові. Документи підприємства, оформлені і підписані в вихідний день - «червона ганчірка» для перевіряючих.
  • Оформляємо понаднормові роботи. Обмеження щодо застосування надурочних робіт і як їх обійти.
  • Ненормований робочий день: тільки в межах РОБОЧОГО ДНЯ і в РІДКІСНИХ випадках! Що належить за ненормований робочий день.
  • Неповний робочий час: особливості встановлення, ризик «нарватися» на перевірку.

ПЕРЕВІРКА ДОТРИМАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ, ЗАЙНЯТОСТІ І ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ.


ПЕРЕВІРКА ДОКУМЕНТАЦІЇ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ. КОНТРОЛЬ «ВІЙСЬКОВИХ» ГАРАНТІЙ. 


ПРАКТИКА ПЕРЕВІРОК ПО ПРАЦІ. Типові помилки роботодавців. Розбираємо на конкретних прикладах.


«ТРУДОВІ» ПЕРЕВІРКИ. Нові акти контролю Держпраці.

  • Повноваження Держпраці: два в одному. Органи місцевого самоврядування як «трудові» перевіряючі.
  • Інспектування і перевірка: загальні відмінності.
  • Планові перевірки: строго за графіком. Позапланові перевірки: без попередження, в будь-який час, кількість не обмежена.
  • Інспектування - коротко про головне. Проведення інспекційних відвідувань і організація невиїзних інспектувань. Складання акту, приписи.
  • Періодичність і терміни проведення інспектування: за який період можуть перевіряти документи. Які?
  • Акт перевірки законодавства про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю - законна підстава накладення штрафів.
  • Держконтроль охорони праці: як у складі інспектування, так і в окремій перевірці.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ РОБОТОДАВЦІВ ТА ПОСАДОВИХ ОСІБ ЗА «ТРУДОВІ» ПОРУШЕННЯ

  • Акт перевірки ДФС як підстава для накладення штрафів Держпраці.
  • Фінансова відповідальність за порушення законодавства про працю та зайнятість населення: прив'язка до мінімалки.
  • Фінансовий штраф з охорони праці: чи можливо таке?
  • Штрафи за КпАП: під прицілом труд, особи з інвалідністю та охорона праці.
  • Кримінальна відповідальність за порушення законодавства про працю та охорону праці.


Вартість участі:


  • Вартість участі одного учасника - 2 340 грн.


Вартість включає:


  • лекції та консультації;
  • відповіді на Ваші питання;
  • ділові аксесуари;
  • обід у ресторані;
  • фірмові кава-брейки рівня 5*;
  • сертифікат.



Для участі необхідно:



  • заповнити і відправити заявку на участь
  • одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
  • оплатити участь.

 
Додаткова інформація:


  • (044) 451-88-12
  • (044) 393-14-66
  • (050) 312-34-73   

Понравилась программа? Расскажите друзьям: