Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна


G Analytics

Тендери Державні Закупівлі в Україні  Електронні Закупівлі Система Електронних Закупівель PROZORRO Тендерний Комітет Договір про Закупівлю Відкриті торги Допорогові закупівлі Переговорна Процедура

Семінар для замовників і учасників 


ТЕНДЕРИ в УКРАЇНІ. ПУБЛІЧНІ ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ. СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. PROZORRO. Законодавчі та технічні аспекти функціонування.  Як не допустити помилок та позбутися ризиків.



21 - 25 листопада, 5 днів/4 ночі

КАРПАТИ (Буковель) 
брендовий готель всесвітньо відомої мережі 
"
Radisson Blu" 5* Буковель  
 

Компанія "Кортекс" та готель "Radisson Blu" Буковель підготували для Вас щедру та розкішну пропозицію.

Запрошуємо Вас на семінар в Карпати (Буковель) в новий брендовий готель преміум-класу "Radisson Blu"   5* Буковель, який офіційно входить в ТОР-10 кращих готелів всесвітньо відомої мережі Radisson (438 готелів по всьому світу). 

Ми пропонуємо Вам 5-денну насичену програму (навчання, проживання, повноденна екскурсія з обідом в національному ресторані, барбекю-паті) за ціною проживання 1 доби в готелях цієї мережі в Європі.

Ви не лише зможете прослухати семінар, але і повноцінно відпочити, сказавши "stop" повсякденним турботам та проблемам. 


Місце проведення:


 

  Готель преміум-класу Radisson Blu 5 * Буковель - це шматочок Швейцарії, який офіційно входить в ТОР-10 кращих готелів всесвітньо відомої мережі Radisson (438 готелів по всьому світу!). Бездоганний сервіс не тільки радує (це норма для Radisson), але і приємно дивує. Слід визнати, що обслуговування і відношення персоналу тут краще, ніж в аналогічних готелях мережі Європи.

Найкращий в Україні SPA-центр (2000 кв.м.) з чисельними видами саун і унікальним басейном, спортзал з обладнанням TechnoGym сподобається шанувальникам активного відпочинку, а чудова природа Карпатських гір, комфорт і затишок готелю сподобається шанувальникам романтичного спокою. 

Вечорами в лобі запалюють камін, де так приємно посидіти в хорошій компанії за чашечкою чаю або чогось міцнішого.

Radisson Blu в Буковеле

семинары в Radisson Blu Radisson Blu инфраструктура Radisson Blu

Вартість включає:


  • Проживання в готелі Radisson Blu 5 * в розкішних двомісних номерах (35 кв.м.) з сучасними акцентами в дизайні категорії De-Lux. Тонкий смак і дизайнерський професіоналізм відчувається у всьому: ванна кімната (12 кв.м.) з панорамним видом на гори, безліч варіантів освітлення, тощо. У кожному номері власна тераса. У номерах є ВСЕ:  гардеробна кімната, фірмові халати і капці, сейф, приладдя для приготування кави та чаю, щодня оновлюваний асортимент чаю, кави і мінеральної води (безкоштовно), і неймовірно зручні ліжка з постільною білизною преміум-класу, якими так славляться готелі Radisson.    

        Собственная терраса

     Номер отеля

         Номер отеля

Конференц-зал

Номер отеля

Ванная комната

  • Сніданки, в т.ч. знамениті супер-сніданки "шведський стіл" - Super Buffet Breakfast (При проживанні в Radisson Blu), які є візитною карткою цього готелю.
  • Вечерю-презентацію учасників в день заїзду в ресторані «Mont Blanc» готелю Radisson Blu 5*(для всіх учасників групи), де в невимушеній обстановці ми представимо Вас один одному. Найчистіша кухня за версією "інспектора Фреймут" !!         

Завтрак "шведский стол"

Кафе - бар

Кафе - бар

Ресторан Mont Blanc

Ресторан «Mont Blanc»

  • Навчання та індивідуальні консультації на семінарі. Нормативно-методичні матеріали. Сертифікат.
  • Безкоштовний інтернет, в т.ч. в номерах(тільки в Radisson Blu 5*). 
  • Персональний супровід менеджера компанії «Кортекс».
  • Захоплююча екскурсійна програма з відвідуванням 3 музеїв.
  • Безкоштовне відвідування унікального басейну готелю при проживанні в Radisson Blu (25м, з панорамним видом на гори). Для проживаючих в готелі «Червона Рута» 3* - відвідування цього басейну за додаткову плату (350 грн/3 години).
  • Майстер-клас по приготуванню глінтвейну з дегустацією (за бажанням, для всіх учасників за додаткову плату – 150 грн.). 

SPA-центр

Ледовая чаша

Wellness-центр

Wellness-центр


Проїзд:


  • Потягом до Ворохти (до станції Яремча), Рахова, Івано-Франківська, Тернополя, Чернівців чи Львову.
  • Івано-Франківськ - Буковель - 110 км (1,5 години на авто, 2.0 години на маршрутному таксі). 
  • Львів - Буковель – 245 км (3,5 год. на автомобілі).
  • Яремча-Буковель – 34 км. (0,5 год. на автомобілі). 
  • Тернопіль - Буковель - 250 км (2,5 год. на автомобілі).
  • Чернівці - Буковель - 160 км (2 часа на автомобілі).


Програма семінару:


БЛОК 1. Функціонування електронних закупівель. Узгодження технічної та нормативної бази функціонування електронних закупівель.

 

  • Державна політика у сфері закупівель. Система функціонування закупівель в Україні. Громадський контроль у сфері закупівель. Закон України «Про публічні закупівлі». Законодавство України про публічні закупівлі товарів, робіт і послуг: коментарі спеціалістів.
  • Пілотний проект з організації діяльності централізованої закупівельної організації (ЦЗО). Центральні органи виконавчої влади, для яких буде проводити закупівлі ЦЗО. Примірний перелік товарів і послуг для закупівель ЦЗО в інтересах замовників. Права, обов’язки, функції ЦЗО, у разі надання таких прав замовником щодо проведення закупівель. Відповідальність ЦЗО та замовників згідно із законами.
  • Запобігання корупції. Стаття 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми. Порядок дій замовників щодо виконання вимог ЗУ «Про запобігання корупції». Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції». Закон України «Про відкритість використання публічних коштів»: обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом.
  • Планування закупівель. Порядок та основні умови планування закупівель. Ефективна організація закупівель протягом року. Особливості формування річного плану закупівель. Порядок визначення предмета закупівлі: Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2002, IDT) ДК 021:2007, особливості щодо закупівель робіт. Відшкодування, варіанти  проведення відповідних процедур закупівель. 
  • Вибір процедури закупівлі. Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення. Проведення закупівель наприкінці та на початку року. 
  • Загальні умови здійснення закупівель. Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі уповноваженого органу: строки, витрати. Розміщення інформації англійською мовою. Рекомендації щодо роботи з  веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації. Строки проведення процедур закупівель. Рекомендації щодо роботи на акредитованих майданчиках.
  • Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель. Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів. Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.
  • Договір про закупівлю. Строки в договорах. Можливість застосування попередньої оплати. Можливість внесення змін в умови договору. Пролонгація договору на наступний період. Недійсність договору про закупівлю. Штрафи в договорі. Виконання аналогічних договорів: дискримінація чи правомірна вимога. 
  • Здійснення закупівель за рамковими угодами. Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами. Особливості виконання рамкових угод. Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.
  • Здійснення закупівель філіями та іншими відокремленими підрозділами суб’єктів публічних закупівель. Останні роз’яснення Мінекономрозвитку щодо від 30.09.2016р.
  • Тендерний комітет чи комітет з конкурсних торгів: проблемні питання та організація діяльності. Хто приймає рішення та їх легітимність. Хто входить до складу. Проблемні питання. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення. Корупційні ризики та складові.
  • DoZorro - моніторинговий портал публічних закупівель.

 

БЛОК 2. ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ. PROZORRO – законодавчі та  технічні аспекти роботи.  Майстер-клас реального проведення закупівель в режимі on-line.

 

  • Проведення електронних закупівель з використанням системи PROZORRO в режимі он-лайн для учасників і замовників. Регламент роботи системи електронних закупівель Prozorro. Презентація існуючих електронних майданчиків.  Реєстрація: тестовий режим та режим реальних закупівель, мультидоступ. Інструменти особистого кабінету замовника. Створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і відповіді на них, редагування та скасування. Редукціон. Кваліфікація кандидатів акцепт/ відхилення). Анулювання переможця. Публікація договору. Моніторинг і статистика. Розгляд прикладів завершених закупівель.
  • Відкриті бази та реєстри при проведенні процедур закупівель та їх використання. Інформація про платника податків. Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
  • Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації, запиту цінових пропозицій). Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді. Інформація з ЄДРПОУ.

БЛОК 3. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. 

    • Примірна тендерна документація та особливості її розроблення. 
    • Варіанти методик оцінки. Ціна чи ціна з урахуванням інших показників.
    • Кваліфікаційні критерії відбору учасників. 

    БЛОК 4. ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ: практика та особливості проведення. 

    • Відкриті торги. Порядок організації та проведення відкритих торгів.
    • Порядок та перебіг термінів проведення відкритих торгів (українських та європейських). Останні роз’яснення Мінекономрозвитку.
    • Тендерне забезпечення. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечень.
    • Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.
    • Особливості здійснення вивчення та оцінка тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.
    • Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Повідомлення про намір укласти договір.
    • Процедура конкурентного діалогу. Організація та проведення процедури конкурентного діалогу.
    • Переговорна процедура. Порядок та умови застосування переговорної процедури закупівлі. Підстави для застосування, порядок проведення. Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі. Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника. Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо. Нове при здійсненні закупівлі природного газу.
    • Допорогові закупівлі. Особливості проведення допорогових закупівель. Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити. Чи мають повноваження державні адміністрації щодо надання рекомендацій стосовно допорогових закупівель. Як захистити інтереси підприємства (установи).  Алгоритм обґрунтування відмови від «адмінрекомендацій».

    БЛОК 5. ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ та КОНТРОЛЬ. Порядок оскарження процедур закупівлі. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок. Функції та повноваження Державної аудиторської служби. Відповідальність у сфері закупівель та розміри адмінштрафів за порушення законодавства. Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.

     

    Вартість участі:


    • Вартість участі одного слухача з проживанням складає9 970 грн. *


    Для участі необхідно:



    • заповнити і відправити заявку на участь;
    • одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
    • оплатити участь.


    Додаткова інформація:


    • (044) 451-88-12 
    • (044) 393-14-66
    • (050) 312-34-73    


    Понравилась программа? Расскажите друзьям:




    Версия для печати