 |
|
|
© Все права защищены. При использовании материалов ссылка на сайт desyatka.com.ua обязательна |
|
|
Тендери в Україні Публічні Електронні Закупівлі Функціонування PROZORRO Система Електронних Закупівель Процедури Проведення Тендерний Комітет з Конкурсних торгів |
|
ТЕНДЕРИ В УКРАЇНІ. ПУБЛІЧНІ ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ. СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ PROZORRO. Законодавчі та технічні аспекти функціонування. Як не допустити помилок та позбутися ризиків. 15 - 16 вересня м. Київ
Семінар - практикум проводять:
МАКСИМЕНКО З.В. - екс-керівник підрозділу Мінекономрозвитку України, експерт з питань держзакупівель з 15-м досвідом в наданні консалтингових послуг. Один з розробників законодавства і нормативно-правових актів у сфері державних та публічних закупівель в Україні. Автор методичних рекомендацій в системі державних закупівель товарів, робіт і послуг. Сертифікати з правил The World Bank Group, "Державні закупівлі" і Свідоцтво про підвищення кваліфікації у сфері держзакупівель. Стажувалася в Польщі, Фінляндії.
КЕРІВНИК ПІДРОЗДІЛУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ В УКРАЇНІ |
Програма семінару:
Блок І. Порядок здійснення закупівель з урахуванням нових законодавчих вимог: правові та організаційні аспекти. Електронні закупівлі: технічні та нормативні узгодження функціонування електронних закупівель.
- Державна політика у сфері закупівель. Система функціонування закупівель в Україні. Громадський контроль у сфері закупівель. Закон України «Про публічні закупівлі».
- Законодавсто України про публічні закупівлі товарів, робіт і послуг: коментар спеціалістів.
- Порядок та основні умови планування закупівель. Ефективна організація закупівель протягом року. Особливості формування річного плану закупівель. Порядок визначення предмета закупівлі: Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2002, IDT) ДК 021:2007, особливості щодо закупівель робіт. Вибір процедури закупівлі, варіанти проведення відповідних процедур закупівель. Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення. Проведення закупівель наприкінці та на початку року.
- Загальні умови здійснення закупівель. Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі уповноваженого органу: строки, витрати. Розміщення інформації англійською мовою. Рекомендації щодо роботи з веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації. Строки проведення процедур закупівель. Рекомендації щодо роботи на акредитованих майданчиках.
- Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель. Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів. Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.
- Договір про закупівлю. Строки в договорах. Можливість застосування попередньої оплати. Можливість внесення змін в умови договору. Пролонгування договору на наступний період. Недійсність договору про закупівлю. Штрафи в договорі.
- Здійснення закупівель за рамковими угодами. Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами. Особливості виконання рамкових угод. Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.
Блок ІІ. Тендерний комітет чи комітет з конкурсних торгів: проблемні питання та організація діяльності. Уповноважена особа в організації щодо проведення запівель.
- Хто приймає рішення та їх легітимність.
- Хто входить до складу.
- Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення. Корупційні ризики та складові.
Блок ІІІ. Система електронних закупівель PROZORRO – законодавчі та технічні аспекти роботи. Процедури закупівель: практика та особливості їх проведення. Майстер-клас реального проведення закупівель в режимі on-line.
- Електронні закупівлі з використанням системи PROZORRO в режимі оn-line для учасників і замовників. Регламент роботи системи електронних закупівель Prozorro. Презентація існуючих електронних майданчиків. Реєстрація: тестовий режим та режим реальних закупівель, мультидоступ. Інструменти особистого кабінету замовника. Створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і відповіді на них, редагування та скасування. Аукціон. Кваліфікація кандидатів акцепт/ відхилення). Відхилення пропозиції потенційного переможця. Публікація договору. Моніторинг і статистика. Розгляд прикладів завершених закупівель.
- Стаття 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми. Порядок дій замовників щодо виконання вимог ЗУ «Про запобігання корупції». Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції». Закон України «Про відкритість використання публічних коштів»: обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом.
- Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель. Інформація про платника податків. Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
- Організація та проведення відкритих торгів.
- Тендерна документація. Примірна тендерна документація та особливості її розроблення. Новий Наказ Мінекономрозвитку. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації). Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді. Інформація з ЄДРПОУ.
- Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих торгів (українських та європейських).
- Тендерне забезпечення. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.
- Кваліфікаційні критерії відбору учасників.
- Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.
- Оцінка тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників: особливості здійснення вибору переможця.
- Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Повідомлення про намір укласти договір.
- Процедура конкурентного діалогу: організація та проведення.
- Переговорна процедура закупівлі: порядок та умови застосування переговорної процедури закупівлі. Підстави для застосування, порядок проведення. Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі. Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника. Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовід-ведення тощо. Нове при здійсненні закупівлі природного газу.
Блок ІV. Державне регулювання та контроль.
- Порядок оскарження процедур закупівлі.
- Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.
- Функції та повноваження Державної аудиторської служби.
- Відповідальність у сфері закупівель. Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.
Вартість участі:
- Вартість участі одного слухача - 2370 грн.
Знижки:
- Для двох учасників від однієї організації – знижка 5%
- Для трьох і більше учасників від однієї організації – знижка 10%
Вартість включає:
- лекції і консультації;
- CD-диск з нормативно-методичними матеріалами;
- ділові аксесуари;
- обіди у ресторані;
- кава-брейки рівня 5*у перервах;
- сертифікат.
Для участі необхідно:
- заповнити і відправити заявку на участь;
- одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом (e-mail, факсом);
-
оплатити участь.
Додаткова інформація:
- (044) 451-88-12
- (044) 393-14-66
- (050) 312-34-73

Версия для печати
|
|
|
 |