Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна




Тендери в Україні Публічні Електронні Закупівлі Функціонування PROZORRO Система Електронних Закупівель Процедури Проведення Тендерний Комітет з Конкурсних торгів

  ТЕНДЕРИ В УКРАЇНІ.  
  ПУБЛІЧНІ ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ.
  СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 
  PROZORRO. Законодавчі та технічні 
  аспекти функціонування.  Як не 
  допустити помилок та позбутися ризиків. 
 
 
      15 - 16 вересня м. Київ    

Семінар - практикум проводять:

МАКСИМЕНКО З.В.    -  екс-керівник підрозділу Мінекономрозвитку України, експерт з питань держзакупівель 
                                               з 15-м досвідом в наданні консалтингових послуг. Один з розробників законодавства і 
                                               нормативно-правових актів у сфері державних та публічних закупівель в Україні. 
                                               Автор методичних рекомендацій в системі державних закупівель товарів, робіт і  послуг. 
                                               Сертифікати з правил The World Bank Group, "Державні закупівлі"  і Свідоцтво про 
                                               підвищення кваліфікації у сфері держзакупівель. Стажувалася в Польщі, Фінляндії.
  

КЕРІВНИК   ПІДРОЗДІЛУ   МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ  В  УКРАЇНІ


Програма семінару:


 Блок І. Порядок здійснення закупівель з урахуванням нових законодавчих вимог: 
               правові та організаційні аспекти. Електронні закупівлі: технічні та нормативні узгодження  
               функціонування електронних закупівель. 

  • Державна політика у сфері закупівель. Система функціонування закупівель в Україні. Громадський контроль у сфері закупівель. Закон України «Про публічні закупівлі».
  • Законодавсто України про публічні закупівлі товарів, робіт і послуг: коментар спеціалістів.
  • Порядок та основні умови планування закупівель. Ефективна організація закупівель протягом року. Особливості формування річного плану закупівель.  Порядок визначення предмета закупівлі: Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2002, IDT) ДК 021:2007, особливості щодо закупівель робіт. Вибір процедури закупівлі, варіанти  проведення відповідних процедур закупівель. Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення. Проведення закупівель наприкінці та на початку року.
  • Загальні умови здійснення закупівель. Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі уповноваженого органу: строки, витрати. Розміщення інформації англійською мовою. Рекомендації щодо роботи з веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації. Строки проведення процедур закупівель. Рекомендації щодо роботи на акредитованих майданчиках.
  • Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель. Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів. Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.
  • Договір про закупівлю. Строки в договорах. Можливість застосування попередньої оплати. Можливість внесення змін в умови договору. Пролонгування договору на наступний період. Недійсність договору про закупівлю.  Штрафи в договорі.
  • Здійснення закупівель за рамковими угодами. Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами. Особливості виконання рамкових угод. Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.

Блок ІІ. Тендерний комітет чи комітет з конкурсних торгів: проблемні питання та
                організація діяльності. Уповноважена особа в організації щодо проведення запівель.

  • Хто приймає рішення та їх легітимність.
  • Хто входить до складу.
  • Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення. Корупційні ризики та складові.

 Блок ІІІ. Система електронних закупівель  PROZORRO – законодавчі та  технічні аспекти роботи.
                  Процедури закупівель: практика та особливості їх проведення. 
                  Майстер-клас реального  проведення закупівель в режимі on-line. 

  • Електронні закупівлі з використанням системи PROZORRO в режимі оn-line для учасників і замовників. Регламент роботи системи електронних закупівель Prozorro. Презентація існуючих електронних майданчиків.  Реєстрація: тестовий режим та режим реальних закупівель, мультидоступ. Інструменти особистого кабінету замовника. Створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і відповіді на них, редагування та скасування. Аукціон. Кваліфікація кандидатів акцепт/ відхилення). Відхилення пропозиції потенційного переможця. Публікація договору. Моніторинг і статистика. Розгляд прикладів завершених закупівель.
  • Стаття 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми. Порядок дій замовників щодо виконання вимог ЗУ «Про запобігання корупції». Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції». Закон України «Про відкритість використання публічних коштів»: обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом.         
  • Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель. Інформація про платника податків.  Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
  • Організація та проведення відкритих торгів.
  • Тендерна документація. Примірна тендерна документація та особливості її розроблення. Новий Наказ Мінекономрозвитку. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації). Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді. Інформація з ЄДРПОУ. 
  • Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих торгів (українських та європейських).
  • Тендерне забезпечення. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.
  • Кваліфікаційні критерії відбору учасників.
  • Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.
  • Оцінка тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників: особливості здійснення вибору переможця.
  • Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Повідомлення про намір укласти договір. 
  • Процедура конкурентного діалогу: організація та проведення.
  • Переговорна процедура закупівлі: порядок та умови застосування переговорної процедури закупівлі. Підстави для застосування, порядок проведення. Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі. Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника. Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовід-ведення тощо. Нове при здійсненні закупівлі природного газу.

 Блок ІV. Державне регулювання та контроль.

  • Порядок оскарження процедур закупівлі.
  • Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.
  • Функції та повноваження Державної аудиторської служби.
  • Відповідальність у сфері закупівель. Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.

Вартість участі:


  • Вартість участі одного слухача - 2370 грн. 

Знижки:


  • Для двох учасників від однієї організації                  – знижка 5%
  • Для трьох і більше учасників від однієї організації  – знижка 10%

Вартість включає:


  • лекції і консультації;
  • CD-диск з нормативно-методичними матеріалами;
  • ділові аксесуари;
  • обіди у ресторані;
  • кава-брейки рівня 5*у перервах;
  • сертифікат.

Для участі необхідно:


  • заповнити і відправити заявку на участь;
  • одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом (e-mail, факсом);
  • оплатити участь.

Додаткова інформація:


  • (044) 451-88-12
  • (044) 393-14-66
  • (050) 312-34-73    

Версия для печати