Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна




Тендери в Україні

  Інформаційний лист-рахунок № 1712/1517

Керівникам, головам та секретарям тендерних комітетів, юристам

Запрошуємо Вас взяти участь в семінарі-практикумі

ТЕНДЕРИ В УКРАЇНІ:

Практика проведення. Конфлікти. Перевірки.

Лекції і консультації проводять
керівні працівники  АМКУ, Міжвідомчої комісії з  питань державних закупівель,  Державної контрольної ревізійної служби України, НКРЕ, Вищого господарського суду України, Держказначейства України Мінекономіки, ведучі консультанти-практики України в галузі  тендерного законодавства.

   17 – 18 грудня                   готель «ТУРИСТ»                                 м.Київ

ПРОГРАМА:

  1. Державні заходи щодо підвищення ефективності системи закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
  2. Повноваження та функції АМКУ, Міжвідомчої комісії з питань держав- них закупівель, Тендерної палати України, Держказначейства, Державної контрольно-ревізійної служби України з питань контролю та координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
  3. Особливості закупівель для державних, казенних та комунальних підприємств. Особливості розрахунків підприємств:
    • за рахунок бюджетних  коштів;
    • за рахунок «інших коштів». Принципи та процедури закупівель за «інші державні кошти».
  4. Залучення учасників до участі в закупівлях  за рахунок державних коштів:
    • облік учасників. Порядок ведення реєстру учасників та реєстру недобросовісних учасників процедур закупівель;
    • визнання дій учасників “антиконкурентними” згідно ст. 7 Закону про держзакупівлі.
  5. Застосування методики визначення суми збитків завданих замовни- ками у разі недотримання ними чинного законодавства в сфері державних закупівель.
  6. Визначення предмету закупівлі.
  7. Організація процесу закупівлі на підприємстві: тендерні комітети та комісії (структура, документація, обов'язки).
  8. Вимоги щодо оприлюднення інформації  про державні закупівлі.
  9. Вибір оптимальної процедури закупівель. Особливості застосування окремих процедур. Погодження їх застосування.
  10. Підготовка тендерної документації.
  11. Розкриття, оцінка та порівняння тендерних пропозицій. Повторні тендери.
  12. Відміна торгів та визначення такими, що не відбулися.
  13. Укладання та виконання договору про закупівлі.
    • забезпечення виконання договору;
    • умови розірвання;
    • коригування ціни договору. Особливості для договорів, укладених  до 12.03.2007р.
  14. Звітність при проведенні закупівель: що, куди і коли необхідно подавати. 
  15. Порядок оскарження процедур закупівель, рішень, дій та бездіяльності замовника. Типові порушення замовників.
  16. Відповідальність за порушення законодавства про закупівлі. Чим ризикує замовник?
  17. Практика контролю в сфері держзакупівель.

Учасники семінару отримають:

І. Альбом матеріалів (320стор) станом на дату семінару, який включає:

  • повну нормативно-правову базу щодо організації і проведенню державнихзакупівель;
  • нормативні акти щодо проведення тендерів у будівництві;
  • методичні рекомендації щодо організації закупівель на підприємстві;
  • форми кваліфікаційних вимог до виконавців (постачальників);
  • методики оцінки тендерних пропозицій.
  • алгоритм процесу оскарження;
  • методичні рекомендації по розробці тендерної документації. Зразки тендерної документації
  • практикум з тендерного діловодства на конкретних прикладах (протоколи, повідомлення, звітність та ін. – зразки та  рекомендації щодо їх складання);
  • звітність щодо державних закупівель, коли і що треба подавати;
  • рекомендації по укладанню та зразки договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг;
  • типові помилки при проведенні тендерів, поданні тендерних пропозицій та розробці тендерної документації;
  • алгоритм підготовчих заходів та процедури торгів;
  • інструкція учасникам щодо підготовки тендерних пропозицій для участі у торгах (тендері);

II. Ділові аксесуари, необхідні для роботи.

________________________________

Можливе придбання альбому без участі в семінарі. Для  придбання альбому необхідно зробити заявку, отримати рахунок  та перерахувати 138 грн.

Зробити заявку на участь необхідно тут 
або
                     за телефоном: (8-044) 451-88-12 (багатоканальний)
e-mail: alana@svitonline.com.ua

Вартість участі  одного слухача  1151 грн.

В рахунок вказаної суми входить плата за:
  • лекції та консультації; 
  • книгу;
  • ділові аксесуари, необхідні для роботи;  
  • обід;
  • каву в перервах;
  • сертифікат.

Реквізити для оплати р/р № 2600330376 в АБ „Діамантбанк” м.Києва,  МФО 320854 код 23499309 Одержувач – ТОВ „Кортекс”. Формулювання платежу: «За інформаційно-консультативні послуги згідно листа-рахунка  №1712»

Реєстрація  учасників

з 9.00 до 10.00 за адресою м. Київ, вул. Раїси Окіпної 2, готель „Турист”. Проїзд на метро до станції „Лівобережна”.
Початок семінару о 10.30

Бронювання  готелю

ми розмістимо Вас в готелі  «Турист»*** м. Києва. Заявку на бронювання  необхідно  подати не пізніше ніж за 4 доби до дати заїзду. Оплата проживання - за готівку

Для участі необхідно

  • заповнити заявку на участь та відправити її  по факсу
    (8-044) 451-88-12
    e-mail:  
    alana@svitonline.com.ua
  • отримати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом (e-mail, факсом);
  • оплатити участь.

«ВЕРНУТЬСЯ К СПИСКУ МЕРОПРИЯТИЙ»

 ***********