
Інформаційний лист-рахунок № 1712/1517
Керівникам, головам та секретарям тендерних комітетів, юристам
Запрошуємо Вас взяти участь в семінарі-практикумі
ТЕНДЕРИ В УКРАЇНІ:
Практика проведення. Конфлікти. Перевірки.
Лекції і консультації проводять
керівні працівники АМКУ, Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель, Державної контрольної ревізійної служби України, НКРЕ, Вищого господарського суду України, Держказначейства України Мінекономіки, ведучі консультанти-практики України в галузі тендерного законодавства.
17 – 18 грудня готель «ТУРИСТ» м.Київ
ПРОГРАМА:
- Державні заходи щодо підвищення ефективності системи закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
- Повноваження та функції АМКУ, Міжвідомчої комісії з питань держав- них закупівель, Тендерної палати України, Держказначейства, Державної контрольно-ревізійної служби України з питань контролю та координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
- Особливості закупівель для державних, казенних та комунальних підприємств. Особливості розрахунків підприємств:
- за рахунок бюджетних коштів;
- за рахунок «інших коштів». Принципи та процедури закупівель за «інші державні кошти».
- Залучення учасників до участі в закупівлях за рахунок державних коштів:
- облік учасників. Порядок ведення реєстру учасників та реєстру недобросовісних учасників процедур закупівель;
- визнання дій учасників “антиконкурентними” згідно ст. 7 Закону про держзакупівлі.
- Застосування методики визначення суми збитків завданих замовни- ками у разі недотримання ними чинного законодавства в сфері державних закупівель.
- Визначення предмету закупівлі.
- Організація процесу закупівлі на підприємстві: тендерні комітети та комісії (структура, документація, обов'язки).
- Вимоги щодо оприлюднення інформації про державні закупівлі.
- Вибір оптимальної процедури закупівель. Особливості застосування окремих процедур. Погодження їх застосування.
- Підготовка тендерної документації.
- Розкриття, оцінка та порівняння тендерних пропозицій. Повторні тендери.
- Відміна торгів та визначення такими, що не відбулися.
- Укладання та виконання договору про закупівлі.
- забезпечення виконання договору;
- умови розірвання;
- коригування ціни договору. Особливості для договорів, укладених до 12.03.2007р.
- Звітність при проведенні закупівель: що, куди і коли необхідно подавати.
- Порядок оскарження процедур закупівель, рішень, дій та бездіяльності замовника. Типові порушення замовників.
- Відповідальність за порушення законодавства про закупівлі. Чим ризикує замовник?
- Практика контролю в сфері держзакупівель.
Учасники семінару отримають:
І. Альбом матеріалів (320стор) станом на дату семінару, який включає:
-
повну нормативно-правову базу щодо організації і проведенню державнихзакупівель;
-
нормативні акти щодо проведення тендерів у будівництві;
-
методичні рекомендації щодо організації закупівель на підприємстві;
-
форми кваліфікаційних вимог до виконавців (постачальників);
-
методики оцінки тендерних пропозицій.
-
алгоритм процесу оскарження;
-
методичні рекомендації по розробці тендерної документації. Зразки тендерної документації
-
практикум з тендерного діловодства на конкретних прикладах (протоколи, повідомлення, звітність та ін. – зразки та рекомендації щодо їх складання);
-
звітність щодо державних закупівель, коли і що треба подавати;
-
рекомендації по укладанню та зразки договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг;
-
типові помилки при проведенні тендерів, поданні тендерних пропозицій та розробці тендерної документації;
-
алгоритм підготовчих заходів та процедури торгів;
-
інструкція учасникам щодо підготовки тендерних пропозицій для участі у торгах (тендері);
II. Ділові аксесуари, необхідні для роботи.
________________________________
Можливе придбання альбому без участі в семінарі. Для придбання альбому необхідно зробити заявку, отримати рахунок та перерахувати 138 грн. |
Зробити заявку на участь необхідно тут
або
за телефоном: (8-044) 451-88-12 (багатоканальний)
e-mail: alana@svitonline.com.ua
Вартість участі одного слухача 1151 грн.
В рахунок вказаної суми входить плата за:
- лекції та консультації;
- книгу;
- ділові аксесуари, необхідні для роботи;
- обід;
- каву в перервах;
- сертифікат.
Реквізити для оплати р/р № 2600330376 в АБ „Діамантбанк” м.Києва, МФО 320854 код 23499309 Одержувач – ТОВ „Кортекс”. Формулювання платежу: «За інформаційно-консультативні послуги згідно листа-рахунка №1712»
Реєстрація учасників
з 9.00 до 10.00 за адресою м. Київ, вул. Раїси Окіпної 2, готель „Турист”. Проїзд на метро до станції „Лівобережна”.
Початок семінару о 10.30
Бронювання готелю
ми розмістимо Вас в готелі «Турист»*** м. Києва. Заявку на бронювання необхідно подати не пізніше ніж за 4 доби до дати заїзду. Оплата проживання - за готівку
Для участі необхідно
- заповнити заявку на участь та відправити її по факсу
(8-044) 451-88-12
e-mail: alana@svitonline.com.ua
- отримати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом (e-mail, факсом);
- оплатити участь.
«ВЕРНУТЬСЯ К СПИСКУ МЕРОПРИЯТИЙ»