Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна




Тендери в Україні

Інформаційний лист-рахунок №1703/1502

Керівникам, головам та секретарям тендерних комітетів, юристам

Запрошуємо Вас взяти участь в семінарі-практикумі

ТЕНДЕРИ В УКРАЇНІ:

Практика проведення. Конфлікти. Перевірки.

   24 - 25 березня               готель «ТУРИСТ»                                 м.Київ

ПРОГРАМА:

1. Аналіз останніх змін до законодавстващодо державних закупівель та їх застосування . Взаємодія з існуючим законодавством. Колізії та їх подолання.

2. Повноваження та функції АМКУ, Міжвідом-чої комісії з питань державних закупівель, Тендерної палати, Держказначейства, ДКРС. Проведення перевірок по-новому в 2008р.

3. Особливості закупівель для державних, казенних та комунальних підприємств. Особливості розрахунків підприємств:Ÿза рахунок бюджетних коштів; Ÿза рахунок «інших коштів». Принципи та процедури закупівель за «інші державні кошти».

4. Залучення учасників до участі в закупівлях. Несхвальні та антиконкурентні дії учасників. Можливості практичного «використання» інформації реєстру учасників.

5. Організація процесу закупівлі на підприєм-стві: тендерні комітети та комісії (структура, документація, обов'язки).Особливості організації, планування та здійснення закупівель при наявності структурних підрозділів.

6. Планування закупівель: визначення потреб; методика складання річного плану закупівель. Визначення предмету закупівлі та оцінка його вартості. Особливості для товарів, робіт, послуг.

7. Вимоги щодо оприлюднення інформації.

8. Вибір оптимальної процедури закупівель. Особливості застосування окремих процедур.

9. Підготовка тендерної документації (ТД). Вартість ТД. Порядок надання: хто видає консультант чи замовник;наслідки. Роз’яснення щодо визначення ціни та внесення змін.

10. Підготовка та подання тендерної пропозиції: джерела інформації; порядок отримання ТД, роз'яснень та змін. Ціна, мова, валюта, документи, що підтверджують кваліфікацію виконавця та відповідність предмету закупівлі вимогам ТД, строк дії тендерної пропозиції, оформлення, запечатування та маркування. Підготовка основної та альтернативної тендерної пропозиції. Подання. Зміна та анулювання тендерних пропозицій . Виправлення помилок. Забезпечення тендерної пропозиції.

11. Розкриття, оцінка та порівняння тендер-них пропозицій: шкала розрахунку кроку торгів чи редукційну, відхилення тендерної пропозиції, підстави. Помилки учасників, які призводять до відхилення. Оцінка тендерних пропозицій (в т.ч. альтернативних). Дотримання конфіденційності. Повторні тендери.

12. Відміна чи визначення такими, що не відбулися. «Підводні» камені Замовника.

13. Укладання та виконання договору про закупівлі.

  • забезпечення виконання договору;
  • умови розірвання;
  • коригування ціни договору . Особливості для договорів, укладених до 12.03.2007р .

14. Звітність при проведенні закупівель: що, куди і коли необхідно подавати.

15. Практика контролю в сфері держзакупівель. Перелік питань, документів і матеріалів, які підлягають контролю. Висновки уповноважених органів з питань координації закупівель. Методика визначення суми завданих замовниками збитків у разі недотримання ними вимог законодавства під час здійснення закупівель

16. Типові порушення замовників та учасни-ків. Як можна усунути учасника з торгів - типові приклади. Міри протидії.

19. Нова судова практика вирішення «тендерних» спорів. Притягнення посадових осіб до розгляду справ, позовні вимоги, заяви, клопотання (правовий аналіз). Типові порушення замовників, за встановлення яких суд задовольняє позови. Використання інших законів та кодексів в «тендертних» спорах.

17. Оскарження процедур закупівель, рішень, дій та бездіяльності замовника. Рішення про результати розгляду скарг. Практичні аспекти оскарження процедури закупівлі з погляду Міжвідомчої комісії. Аналіз та коментар. Практичні поради.

18. Відповідальність за порушення законо-давства про закупівлі за новими правилами. Чим ризикує замовник?

Учасники семінару отримають:

І. Альбом матеріалів (320стор) станом на дату семінару, який включає:

  • повну нормативно-правову базу щодо організації і проведенню державнихзакупівель;
  • нормативні акти щодо проведення тендерів у будівництві;
  • методичні рекомендації щодо організації закупівель на підприємстві;
  • форми кваліфікаційних вимог до виконавців (постачальників);
  • методики оцінки тендерних пропозицій.
  • алгоритм процесу оскарження;
  • методичні рекомендації по розробці тендерної документації. Зразки тендерної документації
  • практикум з тендерного діловодства на конкретних прикладах (протоколи, повідомлення, звітність та ін. – зразки та  рекомендації щодо їх складання);
  • звітність щодо державних закупівель, коли і що треба подавати;
  • рекомендації по укладанню та зразки договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг;
  • типові помилки при проведенні тендерів, поданні тендерних пропозицій та розробці тендерної документації;
  • алгоритм підготовчих заходів та процедури торгів;
  • інструкція учасникам щодо підготовки тендерних пропозицій для участі у торгах (тендері);

II. Ділові аксесуари, необхідні для роботи.


Можливе придбання альбому без участі в семінарі. Для  придбання альбому необхідно зробити заявку, отримати рахунок  та перерахувати 148 грн.

Зробити заявку на участь необхідно тут 
або
                     за телефоном: (8-044) 451-88-12 (багатоканальний)
e-mail: alana@svitonline.com.ua

Вартість участі  одного слухача  1152 грн.

В рахунок вказаної суми входить плата за:
  • лекції та консультації; 
  • книгу;
  • ділові аксесуари, необхідні для роботи;  
  • обіди в дні занять;
  • каву в перервах;
  • сертифікат.

Реєстрація  учасників

з 9.00 до 10.00 за адресою м. Київ, вул. Раїси Окіпної 2, готель „Турист”. Проїзд на метро до станції „Лівобережна”.

Бронювання  готелю

Vи розмістимо Вас в готелі  «Турист»*** м. Києва. Заявку на бронювання  необхідно  подати не пізніше ніж за 4 доби до дати заїзду. Оплата проживання - за готівку

Для участі необхідно

  • заповнити заявку на участь та відправити її  по факсу
    (8-044) 451-88-12
    e-mail:  
    alana@svitonline.com.ua
  • отримати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом (e-mail, факсом);
  • оплатити участь.

«ВЕРНУТЬСЯ К СПИСКУ МЕРОПРИЯТИЙ»