Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна




Тендеры Госзакупки в Украине Проведение Тендеров Участие в Тендерах Тендери Державні закупівлі в Україні Проведення Тендерів Участь в тендерах Тендери в будівництві

  ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ В УКРАЇНІ. 
  НОВІ ЗМІНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ у сфері 
   державних закупівель. Приведення у
   відповідність з міжнародними стандартами в 2015р.
   Державне регулювання та контроль.
  

      17 - 18 листопада  м. Київ   

 

Семінар - практикум проводять:

МАКСИМЕНКО З.В. - експерт з питань держзакупівель з 15-м досвідом в наданні консалтингових послуг.
                                                Один з розробників  законодавства і  нормативно-правових актів сфери держзакупівель. 
                                                Автор методичних рекомендацій в системі державних закупівель товарів, робіт і  послуг. 
                                                Сертифікати з правил The World Bank Group, "Державні закупівлі"  і Свідоцтво про
                                                 підвищення кваліфікації у сфері держзакупівель. Стажувалася в Польщі, Фінляндії.  

КОЛІСНИК Т. В.       –  експерт з питань державних закупівель.                                                                                   


Програма семінару:

  • Аналіз кардинальних змін в законодавстві щодо здійснення державних закупівель. Новий Закон України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність з міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції»: сфера розповсюдження; нові порогові показники застосування; зміни під час розкриття пропозицій конкурсних торгів; заборона вимагати від учасників інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. Зміна механізму моніторингу держзакупівель та перевірки наявності документів при реєстрації бюджетних договорів в органах казначейства.
  • Електронні торги. Законодавчі підстави для проведення закупівель в електронній формі.  Обов’язковість чи самостійність прийняття рішення в електронних закупівлях нижче порогових показників. Проведення електронних закупівель товарів з використанням автоматизованої інформаційної системи PROZORRO з використанням електронних майданчиків: регламент роботи системи електронних закупівель, регламент роботи системи для учасників та замовників, розроблення та затвердження власних порядків для здійснення електронних закупівель.
  • Планування закупівель: ефективна організація закупівель протягом року. Нові межі для проведення закупівель. Особливості формування річного плану державних закупівель. Відшкодування, за-конні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.  Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі. Проведення закупівель без затвердженого фінансування.
  • Загальні умови здійснення закупівель. Оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу: порядок, строки, витрати. Розміщення інформації англійською мовою. Рекомендації щодо роботи з веб-порталом з питань державних закупівель щодо оприлюднення інформації. Нове у виборі строку подання пропозицій конкурсних торгів.
  • Окремі аспекти проведення процедур закупівель. Відкриті торги. Двоступеневі торги. Запит цінових пропозицій. Попередня кваліфікація учасників: необхідність та доцільність проведення.
  • Здійснення закупівель за рамковими угодами. Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами. Особливості виконання рамкових угод. Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.
  • Особливості проведення переговорної процедури. Підстави для застосування, порядок проведення. Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі. Наслідки застосування переговорної процедури для замовника. Закупівля енергоно-сіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення, закупівлі у інших монополістів.
  • Особливості здійснення закупівель у сфері забезпечення будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг.
  • Діяльність комітетів з конкурсних торгів та обмеження щодо участі у них. Порядок функціонування комітету з конкурсних торгів, необхідність проходження навчання та підвищення кваліфікації членів комітету. Формування профільних комітетів з конкурсних торгів. Можливість включення до комітетів представ-ників вищих органів. Залучення експертів, консультантів у про-веденні процедур закупівель. Централізовані закупівлі, існування єдиних комітетів з конкурсних торгів: реальність чи порушення чинного законодавства. Періодичність оновлення комітету. Відповідальність членів комітету. Необхідність інформування замовником контролюючих та правоохоронних органів про заплановані процедури закупівлі, зокрема розкриття пропозицій.
  • Документація конкурсних торгів. Нове в наданні роз’яснень щодо документації конкурсних торгів та внесення змін до неї. Кваліфікаційні критерії відбору учасників. Нові критерії чи повернення до забутих? Виконання аналогічних договорів – правомірна вимога чи дискримінація. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів, забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія чи виконання норм Закону? Оптимальний вибір способу і розміру забезпечень.
  • Дії замовників та учасників під час проведення процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів. Порядок подання пропозицій конкурсних торгів, проведення процедури розкриття та участь у ній учасників. Порядок отримання інформації щодо торгів. Можливість неприйняття пропозицій конкурсних торгів через неотримання документації конкурсних торгів чи через відсутність відповідного запрошення. Особливості прийняття пропозицій конкурсних торгів та проведення їх розкриття. Допуск представників учасників на процедуру розкриття. Відміна торгів та визнання їх такими, що не відбулися. Рекомендації.
  • Особливості здійснення вивчення та оцінки пропозицій конкурсних торгів. Виправлення арифметичних помилок. Порядок відмови в участі у процедурі закупівлі: обов’язки і права замовників та учасників. Порядок відхилення пропозицій конкурсних торгів. Критерії оцінки: ціна чи ціна з урахуванням інших показників. Варіанти методик оцінки.
  • Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Акцепт пропозиції конкурсних торгів та укладення договору про закупівлю. Інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі.
  • Особливості оскарження процедур закупівель.
  • Договір про закупівлю.
  • Державне регулювання та контроль у сфері держзакупівель. Втручання органів, які уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, у проведення процедур закупівель. Нові зміни до Порядку перевірок держзакупівель Держфінінспекцією і її територіальними органами. Типові порушення, яких слід уникати. Штрафні санкції. Відповідальність за порушення чинного законодавства у сфері державних закупівель.

Вартість участі:


  • Вартість участі одного слухача - 1990 грн. 

Знижки:


  • Для двох учасників від однієї організації                  – знижка 5%
  • Для трьох і більше учасників від однієї організації  знижка 10%

Вартість включає:


  • лекції і консультації;
  • CD-диск з нормативно-методичними матеріалами;
  • ділові аксесуари;
  • обіди у ресторані;
  • кава-брейки рівня 5*у перервах;
  • сертифікат.

Для участі необхідно:


  • заповнити і відправити заявку на участь;
  • одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом (e-mail, факсом);
  • оплатити участь.

Додаткова інформація:


  • (044) 451-88-12
  • (044) 393-14-66
  • (050) 312-34-73    

Версия для печати