Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна




Семінари Семінар Навчання Курси Державні Публічні Закупівлі Тендери для Замовників Учасників PROZORRO Закупівлі товарів, робіт і послуг Як проводити тендери Як виграти тендер Проведення тендерів Спрощені закупівлі Спрощена закупівля&

Семінар по Публічним Державним закупівлям для Замовників та Учасників

Виїзний семінар в ЗАКАРПАТТЯ


ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ – 2020


Практика здійснення публічних 

закупівель. Зміни в порядку 

організації, планування та 

проведення закупівель


11-14 листопада, ЗАКАРПАТТЯ



                         


Спікер: Тетяна Колісник Експерт з питань публічних закупівель. ОДИН З НАЙКРАЩИХ ЛЕКТОРІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.



Компанія "Кортекс" запрошує Вас 

на семінар по Державним закупівлям в квітуче Закарпаття 

 з ексклюзивною екскурсійною програмою.


Місце проведення та програма перебування:


Ужгород, Spa - готель 4* де ми розпочнемо нашу подорож, розташований недалеко від м. Ужгорода в затишному місці, в заповідному Карпатському лісі.

Ваш ранок почнеться з чудового співу птахів і купання в одному з термальних басейнів де можна плавати навіть узимку. На території готелю їх два. Один відкритий - 25 метрів (29-30 градусів) і другий - закритий - 20 метрів (26-27 градусів).

Два ресторани з європейською і закарпатською кухнею (колиба) завжди зможуть порадувати Вас багатим вибором страв.




Прогулюючись великою та доглянутою територією готелю, Ви зможете помилуватися у великому вольєрі стадом оленів і косуль.


Також на території готелю знаходиться чудова стайня, де є маленькі поні, і живий куточок, де живуть екзотичні птахи - страуси, фазани, павичі.  



Екскурсійна програма:


Пішохідна екскурсія по м. Ужгород

В перший день на Вас чекає знайомство з дивовижний на надзвичайно цікавим, з одним із найстаріших міст – містом Ужгород. Вулички цього міста зустрінуть Вас не тільки своїми унікальними історіями та архітектурними пам’ятками, а й потішать цікавими міні скульптурами, яких уже налічується більше ніж 40. Ще на Вас чекає дегустація кави, завдяки якій Ви пізнаєте тонкощі ужгородської каво манії, яка має давні традиції.


Екскурсія Закарпаттям з відвідуванням буйволячої ферми та дегустацією.



  • На початку подорожі Закарпаття Вас здивує незвичайним дендропарком «Березинка», де ви познайомитесь з унікальними для наших широт рослинами, історія та краса яких змусить поринути в цікавий та безмежний світ природи.
  • Серед родзинок Закарпаття заслужено згадується буйволяча ферма. Звідки в гірському регіоні взялися азіатські буйволи - це історична таємниця. Але у вас є шанс познайомиться з цими дивовижними тваринами, інтелект яких прирівнюють до собак. Крім захоплюючого знайомства з фермою, ви візьмете участь в дегустації продукції, спробувавши унікальне буйволяче молоко, масло, сир включаючи відому "Моцареллу Buffalo" (за додаткову плату ~70 грн.).
  • Переїзд в місто Виноградово. У цьому місті ви побуваєте на мальовничих руїнах загадкового замку «Канків», де знімалися епізоди фільму «Табір іде у небо». Прогулянка головною вулицею древнього міста Виноградово подарує задоволення і заспокоєння. Католицькі та реформатські храми, веселий фонтан Ержіка, динамічна статуя винороба, це і багато іншого подарують вам позитив і хороші враження.




  • Проїжджаючи угорське село Четфалва (Csetfalva), Ви познайомитесь з древньою Реформатською церквою IV сторіччя, яка дивує всіх своїми яскравими старовинними розписами, а також унікальною дерев’яною дзвіницею побудованою без жодного металічного цвяха, яка вважається найвищою дерев’яною спорудою в Україні, висота 32 м
  • Ввечері, на зворотньому шляху, вас чекає шоу-програма = Інтерактивні народні вечорниці в "Колибі Опришків". Вас зустрінуть як рідних. Унікальна атмосфера, прекрасний персонал, широкий вибір страв, шикарна подача, смачна кухня і неймовірна атракція. Родзинка колиби – народні вечорниці. Це веселе інтерактивне шоу з народними піснями, танцями, надзвичайними музиками та безлімітним алкоголем. Повірте, варто приїхати до Закарпаття, щоб це побачити, почути та самому стати частинкою цього дивовижного шоу. Коронний номер вечорниць – дивовижно-мелодійні, романтичні пісні у виконанні господаря колиби, що має чарівний голос, Володимира Стойки.
  • Знайомство з Закарпаттям змусить нас подивитись на життя по іншому.

Проїзд


  • Будь-яким видом транспорту до міста Ужгорода.


Програма семінару:


ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ. Як реалізувати механізми передбачені Законом. Державні закупівлі : проведення тендерів по-новому. Організація закупівельної роботи з урахуванням змін.

  • ProZorro: нові правила функціонування. Алгоритм дій замовника у разі, якщо функціонал ProZorro/авторизованого електронного майданчика не відповідає Закону, що призводить до порушення строків/неможливості усунення порушення.
  • Нові терміни та практика їх застосування: аномально низька ціна тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля тощо.
  • Аномально низька демпінгова ціна. Хто її визначає. Як здійснюється повідомлення? Обґрунтування аномально низької ціни. Коли виникає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники будуть понижувати ціну: чи буде аномально низька ціна?
  • Закупівлі на суму до 50 тисяч гривень. Обов’язковість використання ProZorro при закупівлях від 50 тисяч (нова спрощена процедура). Яку інформацію Замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель. Строки оприлюднення. Наслідки порушення та відповідальність. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги поширених товарів.
  • Можливість консультацій з бізнесом з боку бюджетних установ.
  • Нецінові критерії оцінки пропозиції.
  • Новий інструмент «24 години на виправлення помилок у тендерних пропозиціях». Як це технічно відбувається. Відсутність документа/наявність не того документа виправляється чи ні?
  • Від тендерних комітетів до Уповноважених осіб. Як організувати закупівлі у Замовника що має тендерний комітет та уповноважену особу.
    • Кілька уповноважених осіб.
    • Одну уповноважену особу.
  • Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
  • Спрощені (допорогові закупівлі ). Як застосовувати нові механізми в допорогових та спрощених закупівлях.
  • Відхилення аномально низьких цінових пропозицій (які на понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції).
  • Можливість відхилення пропозиції постачальників, які раніше не виконали умови договору.
  • Особливості взаємодії Замовників з Учасниками та органом оскарження.
  • Запровадження персональної відповідальності посадових осіб. Критично змінені умови проведення моніторингу. Штраф зразу до 170 000 грн. на посадову особу або уповноважену особу.

2. Застосування ст. 17 Закону. Відмова Учаснику в участі у процедурі закупівлі. За що можна відхилити Учасника та переможця за ст. 17 Закону.  Обов'язок застосування. Коли не застосовувати. Як правильно вимагати спосіб документального підтвердження, зокрема на виконання частин 3 та 6 Закону. Частина 6 статті 17 під час проведення переговорної процедури закупівлі.

 

3. Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до двох Порядків.

  • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення. Випадки, коли потенційно підходить декілька кодів ЄЗС – поділ між кодами чи все в один.
  • Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
  • Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, поточного ремонту обладнання, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
  • Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?
  • Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.
  • Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.
  • Як визначити предмет закупівлі якщо в договорі кілька кодів ДК.

4. Як розрахувати очікувану вартість предметів закупівель. Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі уповноваженого органу.

  • Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.
  • Новий Наказ стосовно оприлюднення інформації – що робити щоб не виникло проблем із Держказначейством при реєстрації договорів.
  • Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.
  • Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.
  • Хто підписує документи ЕЦП? Уповноважена особа забезпечує публікацію: чи можуть інші працівники підписувати своїм КЕП інформацію  у системі електронних закупівель?
  • Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.
  • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.

5. Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв за новим Законом.

  • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
  • Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація?
  • Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?
  • Чи поширюється новий інструмент «24 години на виправлення помилок» на документи для кваліфікаційних критеріїв.
  • Критерій фінансової спроможності – у яких випадках оптимально його застосування, та у яких межах.
  • Ліцензія на можливість надання послуг, що є предметом закупівлі – вимагається від учасника, або від переможця.

6. Процедури закупівель: практика та особливості проведення. Переговорна процедура та її застосування: зовсім по-новому. Нові підстави. Коли можна застосовувати. Особливості обґрунтування. Відмова участі в торгах. Участь нерезидентів. Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти. Торги з обмеженою участю. Етапи проведення. Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір. Можливість зміни ціни. Коли ЕС3 автоматично відміняє торги.

 

7. Спрощені(допорогові) закупівлі. Порядок проведення. Як застосовувати механізми Закону в спрощених (допорогових) закупівлях.

  • Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити.
  • Які особливості розгляду поданих пропозицій.
  • Чи має право Замовник розглядати «дозавантажені» Учасником документи.
  • Які дії під час проведення допорогових закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для замовників та учасників торгів.
  • Коли необхідно відхиляти пропозиції та відміняти спрощену закупівлю.
  • Договір про закупівлю за результатами спрощеної процедури. Додаткова категорія договорів.
  • Умови «допорогових» договорів
  • Умови та особливості укладання спрощених (допорогових) договорів.
  • Що є підставою для публікації інформації про придбання товару, послуги без укладення договору.

8. Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції

  • Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
  • Кількість товару та місце його поставки.
  • Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
  • Поглиблені технічні специфікації згідно вимог нового Закону.
  • Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
  • Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
  • Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?
  • Маркування, еквіваленти, технічна специфікація відповідно до вимог статті 23 Закону: дуже детально по кожній частині статті 23.
  • Встановлення вимоги щодо маркувань, протоколів випробувань, сертифікатів - обов’язок чи право замовника.
  • Як визначати маркування, протоколи випробувань для послуг, зокрема розробки автоматизованих систем суто під потреби замовника.
  • Врахування потреб осіб з інвалідністю при закупівлі товарів та послуг окрім веб-сайтів.
  • Необхідність зазначати еквіваленти характеристикам/термінології/ умовним позначенням, передбачених існуючими стандартами.
  • Забезпечення тендерної пропозиції учасника та його повернення: 5 робочих днів зі звернення учасника чи самостійно.

9. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна або вартість життєвого циклу згідно нового Закону.

  • Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» або ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли  оцінюємо тендерну пропозицію. Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?

10. Договір про закупівлю: які умови прописати. Особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання.

  • Внесення змін та коригування умов договору. Зміна ціни, номенклатури, обсягу. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
  • Як запобігти демпінгу.
  • Що робити з договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець отримує статус платника ПДВ.
  • Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.
  • Попередня оплата. Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.
  • Строки укладання договорів. Максимальні строки. Як обґрунтувати подовження строків їх укладання згідно нового Закону. Чи поширюється можливість подовження строків на укладення договору переговорної процедури закупівлі.

11. Закупівля електроенергії та інших комунальних послуг. Як має закуповуватись електроенергія. Тендери чи прямі договори з постачальниками. Позиція Держказначейства. Особливості укладання договорів з постачальникам універсальних послуг та постачальниками «останньої надії». Чи встановлюються кваліфікаційні критерії по статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» при закупівлі електроенергії.

  • Ризики відкритих торгів.
  • Демпінг на торгах: як можна запобігти.
  • Особливості укладання договорів з постачання універсальних послуг та постачальниками «останньої надії».

12.Тендерний комітет та його діяльність. Уповноважені особи (УО) згідно нового Закону «Про публічні закупівлі».

  • Хто і які рішення приймає. Повноваження. Відповідальність. Корупційні ризики.
  • Чи несуть відповідальність голова та секретар тендерного комітету за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?
  • Робота тендерного комітету з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.
  • Доплати УО. Чи буде це "іншою оплаченою діяльністю" для держслужбовців згідно  ЗУ "Про подолання корупції"
  • Особливості використання ЕЦП.

13. Участь у закупівлях згідно нового Закону України «Про публічні закупівлі» - все що потрібно знати Учасникам. Як виграти тендер.

  • Джерела інформації про торги;
  • Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації, порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю. Необхідність подовження строку подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату);
  • Підготовка пропозиції.
  • Участь у допорогових закупівлях. Порядок проведення, правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог, механізми оскарження дій та рішень замовників.
  • Виконання окремих вимог тендерної документації: Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді; інформація з ЄДРПОУ; інформація про платника податків; можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет. Використання даних відкритих баз та реєстрів при підготовці пропозиції;
  • Можливість забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі»;
  • Тендерне забезпечення та забезпечення виконання умов договору
  • Відмова в участі у процедурі закупівлі, у разі не виконання вимог статті 17 Закону України;
  • Подання тендерної пропозиції;
  • Процедура розкриття пропозицій: аукціон, оцінка тендерних пропозицій;
  • Розгляд пропозицій та визначення переможця;
  • Чи повинен Замовник інформувати Учасників про результати проведення процедури закупівлі.
  • Строки та способи надання документів, після наміру замовника укласти договір з переможцем.

14. Антиконкурентні узгоджені дії: як боротися та виявляти.

  • Що може замовник щоб захиститись від недобросовісних конкурентів.
  • Як не постраждати від змов конкурентів. .

15. Взаємодія з органами контролю у сфері публічних закупівель. Функції ДАСУ у сфері закупівель. Моніторинг закупівель.

  • Готуємо документи для органу оскарження у разі скарги учасника.
  • Вносимо зміни до тендерної документації за рішенням органу оскарження.
  • Які процедури можуть потрапити під моніторинг закупівель?
  • Як проводиться моніторинг закупівель?
  • Ризик індикатор як машинний контроль
  • Які права у замовника в ході моніторингу закупівель?
  • Що робити замовнику коли за результатами моніторингу встановлено порушення?
  • Надаємо роз’яснення на звернення аудиторів під час моніторингу процедури закупівель.
  • Які штрафи можуть бути у разі якщо замовником допущено порушення та не виправлено його за вимогою результатів моніторингу?
  • Судовий позов щодо результатів моніторингу: коли є сенс?
  • Як накладаються штрафи за результатами моніторингу закупівлі?
  • Що перевіряє Держказначейство;
  • Чи має право АМКУ виходити за межі скарги;
  • Алгоритм захисту під час моніторингу, перевірок, ревізій, зустрічних звірок.

Вартість участі:


  • 11-14 листопада, 4 дні/3 ночі     - 7 990  грн. (місце в номері).


Вартість включає:


  • Проживання в готелі 4* (Закарпаття) в двомісних номерах (місце в номері).
  • Сніданки.
  • Вечерю-презентацію учасників в день заїзду.
  • Шоу-програму - Інтерактивні народні вечорниці в "Колибі Опришків".
  • Обід в день занять.
  • Екскурсію по Закарпаттю.
  • Лекції та консультації.
  • Ділові аксесуари, необхідні для роботи.
  • Сертифікат.
  • За додаткову плату: відвідування відкритого термального басейну (25 метрів) з джакузі і внутрішнього закритого басейну (20 метрів) на території готелю 4* в Закарпатті (2 години - 175 грн).


Для участі необхідно:




  • заповнити і відправити  заявку на участь;
  • одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
  • оплатити участь.


Додаткова інформація:


  • (044) 451-88-12
  • (067) 403-45-46
  • (050) 312-34-73

Понравилась программа? Расскажите друзьям: