Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна




Семінари семінар для гл. Бухгалтера, Директора, Юристів ПЕРЕВІРКИ підприємств  Податкової, ДФС, Податкові перевірки Допити Запити Контролюючих органів Прокурвтури Відповідальн

Семінари для Директора, Юристів


Як захистити підприємство від шахрайства. 
Закон про БЕБ.


27 травня, | Онлайн 




Спікери:

Семінар проводять екперти - консультанти 

в сфері безпеки бізнесу.


Програма:


Нові та типові схеми обману і шахрайства з боку зовнішніх контрагентів та партнерів.

  • Сутність, причини та психологія шахрайства. Найбільш типові способи, методи і прийоми шахраїв. Психологічний портрет афериста.
  • Як шахраюють контрагенти, несумлінні партнери і перевіряючі. Основні види афер з боку фінансових компаній, банків і постачальників. Нові схеми шахрайства на коронавірусі.
  • Сучасні схеми, загрози та дії кіберзлочинців. Способи захисту від хакерів.
  • Основні індикатори та ознаки шахрайських намірів і дій, способи виявлення непорядних клієнтів, контрагентів-зловмисників, недоброчесних партнерів.
  • Заходи попередження шахрайства з боку контрагентів, алгоритм дій служби безпеки під час укладання угоди.
  • Методи перевірки благонадійності партнера з бізнесу.14 ознак непорядного партнера. 10 маркерів ненадійного контрагента. Додаткові критерії оцінки контрагента на благонадійність.
  • Тривожні знаки: як розпізнати, що за бізнесом полюють зловмисники. Ознаки початку рейдерської атаки.
  • Заходи застереження та запобігання шахрайству при покупках і продажах.

Корпоративне шахрайство: попередження, виявлення шахрайства і боротьба зі зловживаннями та крадіжками персоналу.

  • Найбільш поширені способи зловживання, шахрайства та крадіжок з боку персоналу.
  • Як шахраюють співробітники компанії: керівництво, наймані управлінці, бухгалтери і рядові працівники. Як генеральний директор може відібрати бізнес у власника. Як обманюють самі довірені співробітники. 9 схем обману службою безпеки. Аналіз прикладів з практики.
  • Організаційні умови і психологічні чинники, що сприяють шахрайству персоналу.
  • Як створити систему управління і безпеки, що запобігає і виключає можливість шахрайства, крадіжок і протиправних дій співробітників.
  • Методи запобігання, виявлення і боротьби з корпоративним шахрайством.
  • Способи усунення причин шахрайства в компанії, створення корпоративної культури і системи лояльності співробітників. Шляхи та методи підвищення благонадійності і лояльності персоналу.
  • Інформаційна безпека підприємства. Заходи щодо забезпечення інформаційної безпеки компанії.
  • Виявлення впроваджених і завербованих спеціальних агентів.
  • Сучасні технічні засоби забезпечення безпеки бізнесу. Як створити систему відеоспостереження в організації.
  • Алгоритм прийому на роботу. Заходи та дії служби безпеки при перевірці персоналу, що приймається на роботу. Перевірка доступної інформації і достовірності документів. Прогностично небезпечні і негативні характеристики кандидатів.
  • Методи перевірки: співбесіда, психологічне тестування. Основні правила проективного інтерв’ю. Стресові і екстремальні методи перевірки. Метод кейсів або проблемних ситуацій. Чек-листи: Що повинно насторожити в кандидаті.

Психологічні методи виявлення брехні, обману і шахрайства та способи боротьби з ними.

  • Як виявити брехню кандидатів при прийомі на роботу. Чек-лист: небезпечні фрази і слова. Ознаки того, що кандидат бреше.
  • Способи розпізнавання нещирості, брехні і дезінформації. Психофізіологічний, психологічний і вербальний рівні розпізнавання брехні.
  • Невербальні сигнали брехні: міміка, жести, постава, погляд, мікрорухи і інтонації, які викривають обманщика. Виявлення неузгодженостей в емоціях, словах і рухах. Аналіз мовних висловлювань.
  • Особливості та основні методи проведення бесіди-допиту під час службового розслідування.
  • Виявлення прогностично небезпечних рис і здібностей до брехні співробітників методами графології.
  • На які характеристики почерку і підпису необхідно звернути увагу співробітнику служби безпеки.
  • Способи, методи та прийоми розпізнавання брехні. Повторна перевірка інформації. Створення екстремальних та перевірочних ситуацій. Вербальні та невербальні прийоми перевірки щирості.
  • Особливості застосування поліграфа в комерційних структурах. Основні правила перевірки співробітників на детекторі брехні.

Основні маніпуляції, хитрощі і недобросовісні прийоми при жорстких переговорах, способи їх виявлення, нейтралізації та протистояння їм.

  • Функції служби безпеки при підготовці жорстких ділових переговорів. Збір інформації про фірму, керівництво і осіб, що проводять переговори.
  • Типові психологічні прийоми, техніки маніпуляцій і провокаційні методи під час жорстких переговорів.
  • Маніпуляції в ході телефонних переговорів і при спілкуванні он-лайн.
  • Як розпізнати маніпуляцію: основні ознаки і сигнали маніпуляцій опонентів.
  • Способи нейтралізації і ефективного протистояння маніпуляціям.
  • Техніки, які допомагають справлятися з прямим тиском і шантажем на переговорах. Правильна реакція на агресивні маніпуляції. Як витримати натиск і виграти жорсткі переговори.
  • Як виробити емоційну стійкість і навчитися витримці при переговорах.
  • Інструкція з роботи зі складними учасниками переговорів та токсичними людьми.
  • Як досягти успіху на жорстких ділових переговорах. Аналіз конкретних ситуацій.
  • Особливості переговорів в екстремальних ситуаціях, силові переговори зі злочинцями.
  • Відповіді на питання учасників, аналіз та розбір конкретних ситуацій.

Огляд Закону України "Про Бюро економічної безпеки України"

  • Порядок набрання чинності Законом, припинення повноважень податкової міліції, перехідний період.
  • Відмінності БЕБ від податкової міліції.
  • Термінологія нового Закону.
  • Повноваження БЕБ. Запити та банківська таємниця.
  • Дисциплінарна комісія БЕБ та як її використати.
  • Зміни у інших законах, спричинені прийняттям Закону «Про БЕБ»



Вартість участі - 2 799 грн.  





Вартість включає:



  • індивідуальні консультації під час семінару;
  • ексклюзивний комплект матеріалів по темі семінару;
  • сертифікат про проходження семінару;
  • ділові знайомства;


Для участі необхідно:



  • заповнити та відправити заявку на участь
  • отримати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
  • оплатити участь. 
Наші телефони:


  • (044) 451-88-12
  • (067) 403-45-46
  • (050) 312-34-73

Понравилась программа? Расскажите друзьям: