1. Законодавство про перевірки. «Білі плями» і способи їх використання в інтересах підприємства (установи).
2. Мораторій на перевірки. Чи є користь. Види перевірок, на які не поширюється мораторій. Що робити якщо контролери прийшли.
3. Повноваження контролюючих та правоохоронних органів у сфері контролю фінансово-господарської діяльності в 2020 р: повноваження Антикорупційних відомств, Прокуратури, Національної поліції, Податкової, Госаудітслужби, Держпраці. Нові нюанси відносин. Відповідальність за створення перешкод у ході перевірки. Умови та порядок допуску.
4. Суб'єкти і об'єкти контролю. Планові і позапланові перевірки. Чи можливий візит "перевіряючих" на підприємство (до підприємця) поза процедурою проведення контролю? Загальні правила проведення перевірок. Повідомлення про планові перевірки. Документи, які повинні бути надані суб'єкту господарювання до початку перевірки. Аудіо- та відео- фіксація перевірки - невід'ємне право суб'єктів господарювання.
5. Хто є посадовими особами підприємства (установи)? Чи є головний бухгалтер посадовою особою?
6. Коли і кому чекати перевіряючих. Превентивні заходи до приходу перевіряючих. На що звернути увагу щоб мінімізувати ризики приходу на підприємство (установа). Правильна організація документообігу та зберігання документів з метою недопущення ускладнень в роботі підприємства при перевірці. Відповідальність персоналу за розголошення комерційної таємниці.
7. Особливості спілкування з посадовими особами контролюючих і правоохоронних органів по телефону - правовий аспект ( «запрошення», виклик на «бесіду», як свідка).
8. Порядок надання документів за запитами правоохоронних та контролюючих органів. Відповідальність за ненадання. Можливі ризики. Як можна [НЕ] відповідати довго і без негативних наслідків. Запити правоохоронних органів в рамках кримінальних проваджень. Запит на надання інформації в рамках ст. 93 КПК України. Приклади запитів і їх аналіз. Зразки відповідей. Процедура надання документів по визначенню слідчого судді. Законні підстави для ненадання інформації.
9. Підготовка співробітників до ефективної зустрічі перевіряючих. Тактика правильної взаємодії працівників підприємства (установи) при виникненні конфліктної ситуації з правоохоронними та контролюючими органами. Типові помилки персоналу і посадових осіб при проведенні перевірок.
10. Податкові перевірки. Повноваження перевіряючих. Хто в зоні ризику? Як часто можуть проводитися і скільки триватиме. Що робити, якщо дуже потрібно «відсунути» розпочало перевірки. Чи має право інспектор під час перевірки опитувати ваших працівників? Оформлення результатів перевірки (акт, довідка). Відмова від отримання, підписання. Як по-іншому висловити незгоду. Наслідки. Альтернативні шляхи. Рекомендації. Порядок вилучення документів і інші вторинні види фіскальних обмежень діяльності підприємства. Порядок оскарження рішень, прийнятих за результатами перевірки.
11. Особливості перевірок Госаудітслужби.
- Аудит, інспектування, ревізії - в чому відмінність.
- Планова і позапланова ревізії - нюанси мають значення.
- Державні закупівлі «під ковпаком» - детальний розбір реальних ситуацій.
12. Особливості перевірок Держпраці.
- Хто і коли має право прийти до Вас на перевірку. Повноваження перевіряючих.
- Як відмовити інспектору у допуску на перевірку, щоб не бути оштрафованим.
- Право інспектора безперешкодно входити до приміщень VS конституційні гарантії їх недоторканності.
- Ненадання документів = перешкода в проведенні перевірки = штраф 75 000грн. Як мінімізувати ризики. Як обмежити право інспектора на ознайомлення з документами.
- Як нейтралізувати спілкування інспектора з працівниками.
- Як захистити комерційну таємницю.
- Оформлення результатів перевірки. Чи можна відмовлятися від підписання акта перевірки.
13. Відповідальність посадових осіб - адміністративна, кримінальна, матеріальна, цивільно-правова та ін.
14. Допити і опитування персоналу і посадових осіб. Алгоритм проведення. Тактика захисту при незаконному затриманні посадових осіб і співробітників підприємства.
15. Порядок оскарження дій співробітників контролюючих і правоохоронних органів. Судові та інші форми оскарження, інші способи впливу.
16. Мінімізація негативних наслідків будь-яких контактів з контролюючими та правоохоронними органами.