Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна


G Analytics

Семінари Семінар для бухгалтерів бухгалтера Юристів ПОДАТКОВІ ЗМІНИ 2020. РІЧНА ЗВІТНІСТЬ ЗА I КВАРТАЛ: ОСОБЛИВОСТІ СКЛАДАННЯ ТА ПОДАННЯ

Семінари для гол. бухгалтерів, фінансових директорів,  юристів, бухгалтера.


Радикальні податкові зміни 2020.


Вирішення старих проблем та 

податкові новації 2020. 

Чи варто хвилюватись? 

Звітність 2020: особливості 

складання та подання.

27 березня, м Київ





Семінар проводять:

Потопалова Т. В.  -  експерт-аналітик з питань оподаткування податком на додану вартість. Член Експертної ради з питань підготовки узагальнюючих податкових консультацій при Міністерстві фінансів України.  Член чисельних робочих груп з питань оподаткування Державної фіскальної служби  України, Міністерства фінансів України, комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. Має досвід роботи головним бухгалтером на великому підприємстві.

Романюк Л. В. - експерт-аналітик з питань оподаткування податком на прибуток, член  робочих груп з питань адміністрування податків та податку на прибуток Державної фіскальної служби України, Міністерства фінансів України, комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики, голова комітету прямих податків Палати податкових консультантів. Має досвід роботи в податкових органах та заступника головного  бухгалтера на великому підприємстві.


Програма семінару:


ПДВ-2019: ЩО ЗМІНИЛОСЯ. ПОДАТКОВА НАКЛАДНА. Актуальні роз’яснення податкових органів найважливіших змін ПДВ.

Податкова накладна.

  • Податкова накладна та розрахунок коригування як варіант вирішення старих та нових проблем.
  • Особливості складання податкових накладних на експортно-імпортні операції. «Імпорт» та «експорт» послуг - чи є об’єкт оподаткування? Тимчасова ВМД – чи є підставою для  формування податкового кредиту.
  • Коди товарів та послуг - як визначити правильно. Обов’язкові реквізити податкової накладної, та що робити, якщо допустили в них помилки? Чи обов'язково їх виправляти та які з них підлягають обов’язковому виправленню?
  • Терміни реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування. Відповідальність за порушення термінів реєстрації та коли є можливість її уникнення.

Блокування податкових накладних.

  • Блокування-4: нові «відсікаючі» ознаки, зміни щодо визначення ризикових платників податків, ризикових операцій, переліку ризикових товарів.
  • Методика оцінювання ризиків. Як уникнути ризику потрапляння до переліку «ризикових платників». Що необхідно знати платнику податку для того щоб не бути заблокованим. Практика формування переліку ризикових платників податків (основні причини).
  • Нормативні документи, якими забезпечено дієздатність системи блокування податкових накладних. На що необхідно звернути увагу.
  • Як доводити реальність податкової накладної у випадку зупинення її реєстрації. Яка інформація про діяльність платника податків необхідна для уникнення блокування податкових накладних. Для кого і в яких випадках це буде працювати.
  • Судова практика щодо зупинення податкових накладних.

Питання ПДВ окремих господарських операцій.

  • Аналіз деяких операцій, що здійснюються у зовнішньоекономічній діяльності (у т.ч. «дешевий» імпорт і експорт, повернення раніше імпортованого товару, безкоштовне отримання товару від нерезидента). Позиція податкових та судових органів.
  • Вхідний ПДВ при імпорті товарів, коли відображати у складі звітності. Безоплатні імпортні постачання товарів та податковий кредит. Зміна ціни при імпорті товару та внесення змін до митної декларації.
  • Безоплатні роздачі та передачі, порядок оподаткування в залежності від документального оформлення.
  • Бонуси, мотиваційні виплати та інші заохочення покупців.
  • Програмна продукція – товар чи послуга. Основні ризики операцій з програмними продуктами. Коли та до яких операцій застосовується пільговий режим оподаткування. Позиція фіскалів та Мінфіну.
  • Бюджетне відшкодування: чи можливо його отримання при його формуванні по перерахуванню передоплати постачальнику.

Єдиний реєстр податкових накладних та система моніторингу критеріїв оцінки ризиків, їх вплив на діяльність платника податку.

  • «Ліміт» для реєстрації податкових накладних та податкове планування. Другий «ліміт» коли виникає та на що впливає.
  • Яким чином збільшити «Ліміт» для реєстрації та за рахунок яких показників.
  • Огляд позицій податкового органу в індивідуальних податкових консультаціях по ПДВ.

Акциз на реалізацію пального та ліцензування діяльності з виробництва та обігу пального.

  • Введення ліцензування на виробництво, зберігання, оптовий та роздрібний продаж пального - хто підпадає під ліцензування та які терміни його проведення. Механізм проведення ліцензування та необхідні для цього документи.
  • Нове визначення акцизних складів та їх розпорядників: кого та в якій мірі буде стосуватися.
  • Удосконалення системи електронного адміністрування реалізації пального. Впровадження обліку в розрізі місць фактичного знаходження пального — в стаціонарних акцизних складах або пересувних акцизних складах такого суб’єкта господарювання.
  • Огляд позицій податкового органу в індивідуальних податкових консультаціях по акцизному податку.

Податок на прибуток. Особливості та нюанси річної звітності.

  • Податкові різниці як окремі показники та їх вплив на податок на прибуток. Яким чином відстежувати та обліковувати різниці. Чи можна не обраховувати різниці: кому та коли?
  • «Амортизаційні» різниці. Причини виникнення та вплив на об’єкт оподаткування.
  • Резерви та забезпечення як джерело деяких податкових різниць. Чи є забезпечення порятунком від претензій податкових органів. Позиція контролюючих органів та Мінфіну.
  • Нюанси заповнення декларації з податку на прибуток. Рядки, які підлягають та можуть бути звірені з показниками фін звітності. На які показники фін звітності звертають увагу податківці та які питання виникають.
  • Помилки при складанні звітності. Взаємозв’язок між бухгалтерськими та податковими помилками. Способи виправлення помилок та їх вплив на податкову звітність.
  • Безнадійна заборгованість – особливості обліку.
  • Аванси з податку на прибуток. Хто виплачує, коли декларувати та платити. Особливості обліку авансових внесків з податку на прибуток контролюючими органами.
  • Спрощена податкова звітність по податку на прибуток: ким та коли може застосовуватися. Нюанси при переході на загальну декларацію – на що необхідно звернути увагу.

Річна звітність з інших податків.

  • Майнові податки для юросіб. Звітність з податку/плати на землю та податку на нерухоме майно. Особливості декларування та тонкощі заповнення податкової звітності. Нюанси обліку фіскальним органом майнових податків. Транспортний податок – коли та хто платить.


Вартість участі:


  • Вартість участі одного слухача - економ   - 3 149 грн. (без обіду).
  • Вартість участі одного слухача - стандарт - 3 499 грн. (з обідом).

Вартість включає:


  • лекції та консультації фахівців;
  • ділові аксесуари;
  • фірмові кави-паузи рівня;
  • обід;
  • сертифікат.


Місце проведення:


  • Сучасний конференц-зал в центрі міста (Президент-Отель 4*). 

Для участі необхідно:




  • заповнити і відправити  заявку на участь ;
  • отримати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
  • оплатити участь. 

Наші телефони: 


  • (044) 451-88-12  
  • (067) 403-45-46
  • (050) 312-34-73


Сподобалася програма? Розкажіть друзям: