 |
|
|
© Все права защищены. При использовании материалов ссылка на сайт desyatka.com.ua обязательна |
|
|
Семінари Семінар Навчання Курси Державні Публічні Закупівлі для Замовників Учасників ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ – 2021 Закупівлі товарів, робіт і послуг за новими правилами. Як проводити тендери. Оптимальні рішення. |
|
Семінар Публічні закупівлі для Замовників та Учасників
ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ–2021
Порядок організації, планування та проведення закупівель товарів, робіт та послуг. Як проводити тендери в Україні. |

|
Онлайн / Семінар в залі (на вибір)
Зареєструватись >> | 
|
Зареєструватись >> | 
|
Спікер:
Тетяна Колісник - один з найкращих експертів-практиків в Україні з питань проведення тендерів з 15-м досвідом практичної роботи в Мінекономрозвитку.
Програма семінару: 1. Публічні закупівлі в 2021р. Державне регулювання та контроль. - Уповноважений орган та його функції і повноваження.
- Державна Казначейська служба України та обслуговуючф банки: функції та повноваження.
- Функції ДАСУ у сфері закупівель.
- Випадки повернення оплати за скаргу.
- Громадський контроль щодо публічних закупівель.
2. ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021р. Державні закупівлі : проведення тендерів. Як реалізувати механізми передбачені Законом "Про публічні закупівлі". Організація закупівельної роботи з урахуванням змін в 2021р. - Правове регулювання публічних закупівель в 2021р.
- Термінологія та практика її застосування: аномально низька ціна тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля тощо.
- Аномально низька демпінгова ціна. Хто її визначає. Як здійснюється повідомлення? Обґрунтування аномально низької ціни. Коли виникає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники будуть понижувати ціну: чи буде аномально низька ціна?
- Закупівлі на суму до 50 тисяч гривень. Обов’язковість використання ProZorro при закупівлях від 50 тисяч (нова спрощена процедура). Яку інформацію Замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель. Строки оприлюднення. Наслідки порушення та відповідальність. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги поширених товарів.
- Можливість консультацій з бізнесом з боку бюджетних установ.
- Нецінові критерії оцінки пропозиції.
- «24 години на виправлення помилок у тендерних пропозиціях». Як це технічно відбувається. Відсутність документа/наявність не того документа виправляється чи ні?
- Від тендерних комітетів до Уповноважених осіб. Як організувати закупівлі у Замовника що має тендерний комітет та Уповноважену особу.
- Кілька Уповноважених осіб.
- Одну Уповноважену особу.
- Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
- Спрощені (допорогові закупівлі ). Як застосовувати нові механізми в допорогових та спрощених закупівлях.
- Відхилення аномально низьких цінових пропозицій (які на понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції).
- Можливість відхилення пропозиції постачальників, які раніше не виконали умови договору.
- Особливості взаємодії Замовників з Учасниками та органом оскарження.
- Запровадження персональної відповідальності посадових осіб. Критично змінені умови проведення моніторингу. Штраф зразу до 170 000 грн. на посадову особу або уповноважену особу.
3. Планування закупівель в 2021р. - Особливості формування річного плану закупівель.
- Відшкодування , "новий предмет закупівлі", законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.
- Чинники, що впливають на вибір процедури та виду закупівлі.
4. Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг: порушення та правомірні рішення. - Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі. Випадки, коли потенційно підходить декілька кодів ЄЗС – поділ між кодами чи все в один.
- Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
- Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, поточного ремонту обладнання, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
- Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?
- Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.
- Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.
- Як визначити предмет закупівлі якщо в договорі кілька кодів ДК.
5. Як розрахувати очікувану вартість предметів закупівель. Порядок оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в електронній системі уповноваженого органу. - Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.
- Новий Наказ стосовно оприлюднення інформації – що робити щоб не виникло проблем із Держказначейством при реєстрації договорів.
- Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.
- Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.
- Хто підписує документи ЕЦП? Уповноважена особа забезпечує публікацію: чи можуть інші працівники підписувати своїм КЕП інформацію у системі електронних закупівель?
- Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.
- Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.
6. Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв за новим Законом. - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
- Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація?
- Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?
- Чи поширюється новий інструмент «24 години на виправлення помилок» на документи для кваліфікаційних критеріїв.
- Критерій фінансової спроможності – у яких випадках оптимально його застосування, та у яких межах.
- Ліцензія на можливість надання послуг, що є предметом закупівлі – вимагається від учасника, або від переможця.
7. Спрощені закупівлі. Порядок проведення. - Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити.
- Доцільність розроблення порядку спрощених закупівель Замовником.
- Вимоги, які може втсанивлювати Замовник.
- Які дії під час проведення спрощених закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для Замовників та Учасників торгів.
- Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях.
- Коли необхідно відхиляти пропозиції та відміняти спрощену закупівлю.
- Чи має право Замовник розглядати «дозавантажені» Учасником документи.
- Договір про закупівлю за результатами спрощеної процедури: додаткова категорія договорів. Строки укладання договору. Умови спрощених договорів. Умови та особливості укладання "спрощених" договорів.
- Що є підставою для публікації інформації про придбання товару, послуги без укладення договору.
- Випадки, при яких Замовник має право не проводити спрощені закупівлі.
8. Процедури закупівель: практика та особливості проведення. - Відкриті торги: покроковий алгоритм проведення процедури відкритих торгів.
- Переговорна процедура та її застосування. Коли можна застосовувати. Особливості обґрунтування.
- Відмова участі в торгах.
- Участь нерезидентів.
- Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти.
- Торги з обмеженою участю. Етапи проведення. Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір. Можливість зміни ціни.
- Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими що не відбулись.
- Коли ЕС3 автоматично відміняє торги.
9. Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції - Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
- Кількість товару та місце його поставки.
- Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
- Поглиблені технічні специфікації згідно вимог нового Закону.
- Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
- Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
- Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?
- Маркування, еквіваленти, технічна специфікація відповідно до вимог статті 23 Закону: дуже детально по кожній частині статті 23.
- Встановлення вимоги щодо маркувань, протоколів випробувань, сертифікатів - обов’язок чи право замовника.
- Як визначати маркування, протоколи випробувань для послуг, зокрема розробки автоматизованих систем суто під потреби замовника.
- Врахування потреб осіб з інвалідністю при закупівлі товарів та послуг окрім веб-сайтів.
- Необхідність зазначати еквіваленти характеристикам/термінології/ умовним позначенням, передбачених існуючими стандартами.
- Забезпечення тендерної пропозиції учасника та його повернення: 5 робочих днів зі звернення учасника чи самостійно.
10. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна або вартість життєвого циклу. - Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» або ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли оцінюємо тендерну пропозицію? Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?
11. Договір про закупівлю. Особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання. "Прямий" договір (випадки застосування, Звіт про договір, укладений без використання електронної системи). - Внесення змін та коригування умов договору. Зміна ціни, номенклатури, обсягу. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
- Як запобігти демпінгу.
- Що робити з договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець отримує статус платника ПДВ.
- Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.
- Попередня оплата. Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.
- Строки укладання договорів. Максимальні строки. Як обґрунтувати подовження строків їх укладання згідно нового Закону.
- Чи поширюється можливість подовження строків на укладення договору переговорної процедури закупівлі.
- Укладення "прямого" договору: випадки застосування. Обсяг інформації, яку Замовник повинен оприлюднити в електронній системі Закупівель. Строк оприлюднення. Наслідки порушення строку. Відповідальність.
12. Закупівля електроенергії та інших комунальних послуг в 2021р. Як має закуповуватись електроенергія. Тендери чи прямі договори з постачальниками? - Особливості укладання договорів з постачальникам універсальних послуг та постачальниками «останньої надії». Чи встановлюються кваліфікаційні критерії по статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» при закупівлі електроенергії.
- Ризики відкритих торгів.
- Демпінг на торгах: як можна запобігти.
- Особливості укладання договорів з постачання універсальних послуг та постачальниками «останньої надії».
13.Тендерний комітет та його діяльність. Уповноважені особи (УО) згідно Закону «Про публічні закупівлі». - Склад тендерного комітету. Хто і які рішення приймає. Повноваження. Відповідальність. Корупційні ризики. Складання протоколу засідання Тендерного комітету з поіменним голосуванням, оформлення рішень уповноважених осіб.
- Випадки, коли Замовник не створює тендерний комітет.
- Рішення про створення тендерного комітету/призначення Уповноваженої особи. Положення про тендерний комітет та Уповноважену особу.
- Чи несуть відповідальність голова та секретар тендерного комітету за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?
- Робота тендерного комітету з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.
- Доплати УО. Чи буде це "іншою оплаченою діяльністю" для держслужбовців згідно ЗУ "Про подолання корупції"
- Особливості використання ЕЦП.
- Звітність роботи тендерного комітету/Уповноваженої особи.
14. Участь у закупівлях - все що потрібно знати Учасникам. Як виграти тендер. - Джерела інформації про торги.
- Закупівлі через каталоги (PROZORRO market).
- Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації, порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю. Необхідність подовження строку подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату).
- Участь у допорогових закупівлях. Порядок проведення, правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог, механізми оскарження дій та рішень замовників. Подання пропозиції. Аукціон. Визначення переможця. Наслідки невиконання для Учасника.
- Виконання окремих вимог тендерної документації. Чи потрібно надавати інформацію яка міститься у відкритих джерелах.
- Необхідність забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
- Тендерне забезпечення / забезпечення пропозиції та забезпечення виконання умов договору
- Можливість використання покритої банківської гарантії.
- Подання тендерної пропозиції.
- Процедура розкриття пропозицій: аукціон, оцінка тендерних пропозицій.
- Розгляд пропозицій та визначення переможця.
- Новий порядок відмови в участі у процедурі закупівлі: на які процедури поширюється. Які документи/інформацію має право вимагати Замовник від Учасника (Переможця).
- Які документи, в який спосіб та строк повинен надати Учасник (Переможець) для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі.
- Відмова в участі у процедурі закупівлі у разі не виконання вимог статті 17 Закону України.
- Чи повинен Замовник інформувати Учасників про результати проведення процедури закупівлі.
- Строки та способи надання документів, після наміру замовника укласти договір з переможцем.
15. Застосування ст. 17 Закону. Відмова Учаснику в участі у процедурі закупівлі. За що можна відхилити Учасника та переможця за ст. 17 Закону. Обов'язок застосування. Коли не застосовувати. Як правильно вимагати спосіб документального підтвердження, зокрема на виконання частин 3 та 6 Закону. Частина 6 статті 17 під час проведення переговорної процедури закупівлі.
Вартість участі (2 березня):
Вебінар (Онлайн трансляція семінару)
1 870 грн. | |
лекції та консультації онлайн з можливістю задавати питання спікеру під час семінару презентації спікерів. сертифікат.
|
обід; кава - брейки рівня 5* презентації спікерів ділові аксесуари сертифікат.
|
Для участі необхідно:
Зареєструватись >> | 
|
Зареєструватись >> | 
|
- заповнити і відправити заявку на участь;
- одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
-
оплатити участь.
Додаткова інформація:
- (044) 451-88-12
- (067) 403-45-46
- (050) 312-34-73
Понравилась программа? Расскажите друзьям:
|
|
|

Версия для печати
|
|
|
 |