Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна




Семінари Семінар Тестування Навчання Уповноважених Осіб Підвищення кваліфікації Публічні Закупівлі товарів, робіт і послуг з публічних закупівель 2021 2022 Державні Підготовка до тестування УО Планування Закупівлі Закупівля Електроенергії Газу ОНЛАЙН Спрощена закупівля PROZORRO Як проводити тендери Проведення тендерів Перехід від Тендерних комітетів до УО

Навчання Уповноважених осіб (УО) Замовника. Підготовка до тестування. 

ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021-2022р. 

Закупівлі товарів, робіт і послуг: організація, проведення та планування, в т.ч. на 2022р. Актуальне в закупівлі електроенергії, природного газу. Меморандум з питань постачання газу та порядок укладання договорів за його умовами. Перехід від Тендерних комітетів до УО.  Навчання Уповноважених осіб - підготовка до тестування. 


10 - 11 листопада | 10:00 - 16:00

2 дні досвіду найкращих експертів України. 

Семінар в залі / Онлайн (на вибір)


<  Зареєструватись >


Спікери:

Тетяна Колісник - один з найкращих експертів-практиків в Україні з питань проведення тендерів з 15-м досвідом практичної роботи в Мінекономрозвитку.

Ольга Нечитайло  - Державна уповноважена Антимонопольного комітету України.

Наталя Заєць - Досвід роботи: ГоловКРУ (нині Держаудитслужба) Мінекономрозвитку (підрозділ моніторингу Департаменту держзакупівель) КМДА (як орган оскарження) ДП НАК "Нафтогаз".

Наталя Шимко - заступник генерального директора  ДП "Прозорро". Екс-заступник Директора Департаменту регулювання публічних закупівель МЕРТУ. Один з найкращих експертів у сфері публічних закупівель. 




Програма навчання (підвищення кваліфікації) Уповноважених осіб Замовника. 

(розроблена відповідно до професійного стандарту "Фахівець з публічних закупівель"): 

1. ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021-2022р. Державні закупівлі: проведення тендерів в Україні. Нові практики та тенденції в закупівельній роботі. 

  • Правове регулювання публічних закупівель.
  • Меморандум з питань постачання газу та порядок укладання договорів за його умовами. 
  • Термінологія та практика її застосування: аномально низька ціна тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля тощо.
  • Аномально низька ціна (АНЦ). Хто її визначає. Як здійснюється повідомлення? Як обґрунтувати аномально низьку ціну. Коли виникає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники будуть понижувати ціну: чи буде аномально низька ціна?
  • Електронна версія ст. 17 Закону. Наслідки для Учасника та Замовника.
  • Закупівлі на суму до 50 тисяч гривень. Обов’язковість використання ProZorro при закупівлях від 50 тисяч (нова спрощена процедура). Яку інформацію Замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель. Строки оприлюднення. Наслідки порушення та відповідальність. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги поширених товарів.
  • Нецінові критерії оцінки пропозиції. Успішні практики оскарження. 
  • Електронний підпис/кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис: що є правильним. Електронна печатка. Особливості підписання ФОП. За щ будуть відхилені пропозиції Учасників. 
  • «24 години на виправлення помилок у тендерних пропозиціях». Як це технічно відбувається. Відсутність документа/наявність не того документа виправляється чи ні?
  • Уповноважена особа(УО). Особливості переходу від тендерних комітетів до Уповноважених осіб.  Як організувати роботу Уповноважениї особи. Навчання Уповноважених осіб, підготовка та організація тестування Уповноважених осіб (УО).
  • Чи може тендерний комітет провести закупівлі для забезпечення потреб 2022р.
  • Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
  • Спрощена закупівля. Строки проведення закупівлі, укладення договору .
  • Закупівля лікарських засобів.. 
  • Закупівля за рамковими угодами. 
  • Відхилення аномально низьких цінових пропозицій (які на понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції).
  • Можливість відхилення пропозиції постачальників, які раніше не виконали умови договору.
  • Укладення "прямих" договорів без використання електронної системи PROZORRO. 
  • Особливості взаємодії Замовників з Учасниками та органом оскарження.
  • Запровадження персональної відповідальності посадових осіб. Критично змінені умови проведення моніторингу. Штраф зразу до 170 000 грн. на посадову особу або уповноважену особу.
  • Нові практики та тенденції в закупівлях в 2021 - 2022р.
COVIDні закупівлі. Закупівлі товарів, робіт та послуг, прямі договори, спрощені закупівлі. 

2. Планування та організація закупівель для забезпечення потреб 2022р. з урахуванням змін. 

  • Правильно завершуємо 2021 - 2022р. 
  • Правомірність планування Тендерним комітетом закупівель на 2022 рік. 
  • Особливості формування річного плану закупівель. 
  • Коли розпочинати закупівлі. 
  • Практика застосування окремих норм для забезпечення безперервного процесу закупівель. 
  • Відшкодування, "новий предмет закупівлі", законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель. 
  • Чинники, що впливають на вибір процедури та виду закупівлі.  
3. Особливості закупівлі електроенергії, природного газу. Меморандум з питань постачання газу та порядок укладання договорів за його умовами. Проекти договорів. 

  • Варіанти змін ціни. Формула ціноутворення.
  • Оформлення договору для закупівель з коливанням ціни. 
  • Можливість застосування ст. № 631 ЦКУ.
  • Закупівлі у постачальиків "останньої надії", у постачальників універсальних послуг

4. Перехід від тендерних комітетів до Уповноважених осіб(УО).  Організація діяльності Уповноваженої особи. Обов'язки, оплата праці. Навчання Уповноважених осіб та підготовка до тестування. 

  • Координація діяльності тендерного комітету - уповноваженої особи - уповноважених осіб. 
  • Рішення про призначення Уповноваженої особи. Положення про Уповноважену особу. 
  • Оформлення рішень Уповноваженої особи. 
  • Перехід від тендерних комітетів на Уповноважених осіб. 
  • Розмежування повноважень закупівельників в організації Замовника.
  • Сфери обов'язків особи, що відповідає за проведення публічних закупівель. Кваліфікаційні вимоги до знань та професійних компетенцій. Способи призначення Уповноважених осіб. Порядок організації тестування. 
  • Тестування Уповноважених осіб Замовника. 
  • Чи несе відповідальність УО за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?
  • Робота з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.
  • Доплати УО. Чи буде це "іншою оплаченою діяльністю" для держслужбовців згідно  ЗУ "Про подолання корупції"
  • Особливості використання ЕЦП / Кваліфікований електронний підпис.
  • Звітність роботи Уповноваженої особи.

5. Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг: порушення та правомірні рішення.

  • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі. Випадки, коли потенційно підходить декілька кодів ЄЗС – поділ між кодами чи все в один.
  • Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
  • Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, поточного ремонту обладнання, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
  • Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?
  • Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.
  • Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.
  • Як визначити предмет закупівлі якщо в договорі кілька кодів ДК.

6. Як розрахувати очікувану вартість предмета закупівлі. Порядок оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в електронній системі уповноваженого органу.

  • Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.
  • Новий Наказ стосовно оприлюднення інформації – що робити щоб не виникло проблем із Держказначейством при реєстрації договорів.
  • Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.
  • Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.
  • Хто підписує документи ЕЦП? Уповноважена особа забезпечує публікацію: чи можуть інші працівники підписувати своїм КЕП інформацію  у системі електронних закупівель?
  • Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.
  • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.

7. Спрощені закупівлі. Порядок проведення.

  • Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити. 
  • Варіанти розрахунків строків для проведення спрощених закупівель.
  • Вимоги, які може встановлювати Замовник.
  • Які дії під час проведення спрощених закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для Замовників та Учасників торгів.
  • Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях. 
  • Коли необхідно відхиляти пропозиції та відміняти спрощену закупівлю.
  • Чи має право Замовник розглядати «дозавантажені» Учасником документи.
  • Договір про закупівлю за результатами спрощеної процедури: додаткова категорія договорів. Строки укладання договору. Умови спрощених договорів. Умови та особливості укладання "спрощених" договорів.
  • Що є підставою для публікації інформації про придбання товару, послуги без укладення договору.
  • Випадки, при яких Замовник має право не проводити спрощені закупівлі. 

8. Укладання "Прямого" договору

  • Випадки застосування. 
  • Звіт про договір, укладений без використання електронної системи.
  • Обсяг інформації, яку Замовник повинен оприлюднити в електронній системі.
  • Строк оприлюднення. Наслідки порушення. 

9. Процедури закупівель: практика та особливості проведення. 

  • Відкриті торги: покроковий алгоритм проведення процедури відкритих торгів. 
  • Затосування переговорної процедури. Коли можна застосовувати. Особливості обґрунтування. 
  • Відмова участі в торгах. 
  • Участь нерезидентів. 
  • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти. 
  • Торги з обмеженою участю. Етапи проведення. Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір. Можливість зміни ціни. 
  • Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими що не відбулись.
  • Коли ЕС3 автоматично відміняє торги.

10. COVIDні закупівлі. Закупівля товарів, робіт та послуг, прямі договори, спрощені закупівлі.  


11. Вимоги тендерної документації: формування, встановлення, застосування. Внесення змін та порядок надання роз'яснень. Формування тендерної документації у формі електронних полів. 


12. Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

  • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація? Який договір є аналогічним? 
  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
  • Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?
  • Чи поширюється інструмент «24 години на виправлення помилок» на документи для кваліфікаційних критеріїв.
  • Наявність фінансової спроможності. Критерій фінансової спроможності – у яких випадках оптимально його застосування, та у яких межах.
  • Ліцензія на можливість надання послуг, що є предметом закупівлі – вимагається від учасника, або від переможця.

13. Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції. Технічні специфікації, сертифікати, маркування та інші засоби підтвердження відповідальності. 

  • Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
  • Кількість товару та місце його поставки.
  • Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
  • Поглиблені технічні специфікації згідно вимог нового Закону.
  • Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
  • Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
  • Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?
  • Маркування, еквіваленти, технічна специфікація відповідно до вимог статті 23 Закону.
  • Встановлення вимоги щодо маркувань, протоколів випробувань, сертифікатів - обов’язок чи право замовника.
  • Як визначати маркування, протоколи випробувань для послуг.
  • Врахування потреб осіб з інвалідністю при закупівлі товарів та послуг окрім веб-сайтів.
  • Необхідність зазначати еквіваленти характеристикам/термінології/ умовним позначенням, передбачених існуючими стандартами.
  • Забезпечення тендерної пропозиції Учасника та його повернення: 5 робочих днів зі звернення Учасника чи самостійно? Вибір оптимального способу і розміру забезпечення. 

14. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна або вартість життєвого циклу.

  • Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» або ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли  оцінюємо тендерну пропозицію? Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?

15. Договір про закупівлю. Особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання. 

  • Внесення змін та коригування умов договору. Зміна ціни, номенклатури, обсягу. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
  • Як запобігти демпінгу.
  • Що робити з договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець отримує статус платника ПДВ.
  • Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.
  • Попередня оплата. Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.
  • Строки укладання договорів. Максимальні строки. Як обґрунтувати подовження строків їх укладання згідно нового Закону. 
  • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції в різних валютах до співвідносного вигляду. 
  • Зміна ціни за одиницю товару. Як Учаснику врахувати у договорі зміну ціни. 
  • Чи поширюється можливість подовження строків на укладення договору переговорної процедури закупівлі. 

16.  Застосування ст. 17 Закону та її електронна версія. Робота з відкритими реєстрами. Відмова Учаснику в участі у процедурі закупівлі. За що можна відхилити Учасника та переможця за ст. 17 Закону.  Обов'язок застосування. Коли не застосовувати. Як правильно вимагати спосіб документального підтвердження, зокрема на виконання частин 3 та 6 Закону. Частина 6 статті 17 під час проведення переговорної процедури закупівлі.

17. Публічні закупівлі. Державне регулювання та контроль в 2021-2022р.

  • Уповноважений орган та його функції і повноваження. 
  • Державна Казначейська служба України та обслуговуючф банки: функції та повноваження. 
  • Функції ДАСУ у сфері закупівель.
  • Випадки повернення оплати за скаргу. 
  • Громадський контроль щодо публічних закупівель. 

18. Взаємодія з органами контролю у сфері публічних закупівельМоніторинг закупівель. Як використовувати рішення органу оскарження та висновків щодо моніторингу при організації та проведенні закупівель. 

  • Оскарження процедур закупівель в АМКУ. Готуємо документи для органу оскарження у разі скарги Учасника.
  • Вносимо зміни до тендерної документації за рішенням органу оскарження.
  • Які процедури можуть потрапити під моніторинг закупівель?
  • Як проводиться моніторинг закупівель?
  • Ризик індикатор як машинний контроль
  • Які права у замовника в ході моніторингу закупівель?
  • Що робтити Замовнику коли за результатами моніторингу виявлено порушення. 
  • Що робити замовнику коли за результатами моніторингу встановлено порушення?
  • Надаємо роз’яснення на звернення аудиторів під час моніторингу процедури закупівель.
  • Які штрафи можуть бути у разі якщо замовником допущено порушення та не виправлено його за вимогою результатів моніторингу?
  • Судовий позов щодо результатів моніторингу: коли є сенс?
  • Як накладаються штрафи за результатами моніторингу закупівлі?
  • Чи має право АМКУ виходити за межі скарги;
  • Алгоритм захисту під час моніторингу, перевірок, ревізій, зустрічних звірок.


Вартість участі:


Семінар
      Участь в залі       

3 780 грн. 
Онлайн 
трансляція семінару

2 980 грн.  


Вартість включає :


  • лекції та консультації                             
  • обід;
  • кава - брейки рівня 5*         
  • презентації спікерів.                                                                                 
  • ділові аксесуари.
  • сертифікат про підвищення кваліфікації.
  • ВІДЕОЗАПИС.
  • лекції та консультації онлайн  з можливістю задавати питання спікеру під час семінару
  • презентації спікерів.
  • сертифікат про підвищення кваліфікації.
  • ВІДЕОЗАПИС.


Для участі необхідно:


<  Зареєструватись >

  • заповнити і відправити  заявку на участь;
  • одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
  • оплатити участь.


Додаткова інформація:


  • (044) 451-88-12
  • (067) 403-45-46
  • (050) 312-34-73

   


Понравилась программа? Расскажите друзьям:






Версия для печати