Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна




Семінари Семінар Навчання Курси Державні Публічні Закупівлі для Замовників Учасників ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ – 2021 Закупівлі товарів, робіт і послуг за новими правилами.  Як проводити тендери. Оптимальні рішення.

  Семінар Публічні закупівлі для Замовників та Учасників 


ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ–2021
 

Порядок організації, планування та проведення закупівель товарів, робіт та послуг. Як проводити тендери в Україні.


20 квітня

Онлайн / Семінар в залі (на вибір)


<  Зареєструватись >


Спікер:


Тетяна Колісник - один з найкращих експертів-практиків в Україні з питань проведення тендерів з 15-м досвідом практичної роботи в Мінекономрозвитку.


Програма семінару:

1. Публічні закупівлі в 2021р. Державне регулювання та контроль. 

  • Уповноважений орган та його функції і повноваження. 
  • Державна Казначейська служба України та обслуговуючф банки: функції та повноваження. 
  • Функції ДАСУ у сфері закупівель.
  • Випадки повернення оплати за скаргу. 
  • Громадський контроль щодо публічних закупівель. 

2. ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021р. Державні закупівлі : проведення тендерів.  Як реалізувати механізми передбачені Законом "Про публічні закупівлі". Організація закупівельної роботи з урахуванням змін в 2021р. 

  • Правове регулювання публічних закупівель в 2021р.
  • Термінологія та практика її застосування: аномально низька ціна тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля тощо.
  • Аномально низька демпінгова ціна. Хто її визначає. Як здійснюється повідомлення? Обґрунтування аномально низької ціни. Коли виникає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники будуть понижувати ціну: чи буде аномально низька ціна?
  • Закупівлі на суму до 50 тисяч гривень. Обов’язковість використання ProZorro при закупівлях від 50 тисяч (нова спрощена процедура). Яку інформацію Замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель. Строки оприлюднення. Наслідки порушення та відповідальність. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги поширених товарів.
  • Можливість консультацій з бізнесом з боку бюджетних установ.
  • Нецінові критерії оцінки пропозиції.
  • «24 години на виправлення помилок у тендерних пропозиціях». Як це технічно відбувається. Відсутність документа/наявність не того документа виправляється чи ні?
  • Від тендерних комітетів до Уповноважених осіб. Як організувати закупівлі у Замовника що має тендерний комітет та Уповноважену особу.
    • Кілька Уповноважених осіб.
    • Одну Уповноважену особу.
  • Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
  • Спрощені (допорогові закупівлі ). Як застосовувати нові механізми в допорогових та спрощених закупівлях.
  • Відхилення аномально низьких цінових пропозицій (які на понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції).
  • Можливість відхилення пропозиції постачальників, які раніше не виконали умови договору.
  • Особливості взаємодії Замовників з Учасниками та органом оскарження.
  • Запровадження персональної відповідальності посадових осіб. Критично змінені умови проведення моніторингу. Штраф зразу до 170 000 грн. на посадову особу або уповноважену особу.


3. Планування закупівель в 2021р. 

  • Особливості формування річного плану закупівель. 
  • Відшкодування , "новий предмет закупівлі", законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель. 
  • Чинники, що впливають на вибір процедури та виду закупівлі.  

4. Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг: порушення та правомірні рішення.

  • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі. Випадки, коли потенційно підходить декілька кодів ЄЗС – поділ між кодами чи все в один.
  • Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
  • Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, поточного ремонту обладнання, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
  • Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?
  • Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.
  • Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.
  • Як визначити предмет закупівлі якщо в договорі кілька кодів ДК.

5. Як розрахувати очікувану вартість предметів закупівель. Порядок оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в електронній системі уповноваженого органу.

  • Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.
  • Новий Наказ стосовно оприлюднення інформації – що робити щоб не виникло проблем із Держказначейством при реєстрації договорів.
  • Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.
  • Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.
  • Хто підписує документи ЕЦП? Уповноважена особа забезпечує публікацію: чи можуть інші працівники підписувати своїм КЕП інформацію  у системі електронних закупівель?
  • Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.
  • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.

6. Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв за новим Законом.

  • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
  • Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація?
  • Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?
  • Чи поширюється новий інструмент «24 години на виправлення помилок» на документи для кваліфікаційних критеріїв.
  • Критерій фінансової спроможності – у яких випадках оптимально його застосування, та у яких межах.
  • Ліцензія на можливість надання послуг, що є предметом закупівлі – вимагається від учасника, або від переможця.

7. Спрощені закупівлі. Порядок проведення.

  • Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити.
  • Доцільність розроблення порядку спрощених закупівель Замовником.
  • Вимоги, які може втсанивлювати Замовник.
  • Які дії під час проведення спрощених закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для Замовників та Учасників торгів.
  • Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях. 
  • Коли необхідно відхиляти пропозиції та відміняти спрощену закупівлю.
  • Чи має право Замовник розглядати «дозавантажені» Учасником документи.
  • Договір про закупівлю за результатами спрощеної процедури: додаткова категорія договорів. Строки укладання договору. Умови спрощених договорів. Умови та особливості укладання "спрощених" договорів.
  • Що є підставою для публікації інформації про придбання товару, послуги без укладення договору.
  • Випадки, при яких Замовник має право не проводити спрощені закупівлі. 

8. Процедури закупівель: практика та особливості проведення. 

  • Відкриті торги: покроковий алгоритм проведення процедури відкритих торгів. 
  • Переговорна процедура та її застосування. Коли можна застосовувати. Особливості обґрунтування. 
  • Відмова участі в торгах. 
  • Участь нерезидентів. 
  • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти. 
  • Торги з обмеженою участю. Етапи проведення. Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір. Можливість зміни ціни. 
  • Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими що не відбулись.
  • Коли ЕС3 автоматично відміняє торги.

9. Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції

  • Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
  • Кількість товару та місце його поставки.
  • Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
  • Поглиблені технічні специфікації згідно вимог нового Закону.
  • Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
  • Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
  • Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?
  • Маркування, еквіваленти, технічна специфікація відповідно до вимог статті 23 Закону: дуже детально по кожній частині статті 23.
  • Встановлення вимоги щодо маркувань, протоколів випробувань, сертифікатів - обов’язок чи право замовника.
  • Як визначати маркування, протоколи випробувань для послуг, зокрема розробки автоматизованих систем суто під потреби замовника.
  • Врахування потреб осіб з інвалідністю при закупівлі товарів та послуг окрім веб-сайтів.
  • Необхідність зазначати еквіваленти характеристикам/термінології/ умовним позначенням, передбачених існуючими стандартами.
  • Забезпечення тендерної пропозиції учасника та його повернення: 5 робочих днів зі звернення учасника чи самостійно.

10. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна або вартість життєвого циклу.

  • Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» або ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли  оцінюємо тендерну пропозицію? Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?

11. Договір про закупівлю. Особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання. "Прямий" договір (випадки застосування, Звіт про договір, укладений без використання електронної системи).

  • Внесення змін та коригування умов договору. Зміна ціни, номенклатури, обсягу. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
  • Як запобігти демпінгу.
  • Що робити з договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець отримує статус платника ПДВ.
  • Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.
  • Попередня оплата. Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.
  • Строки укладання договорів. Максимальні строки. Як обґрунтувати подовження строків їх укладання згідно нового Закону. 
  • Чи поширюється можливість подовження строків на укладення договору переговорної процедури закупівлі.
  • Укладення "прямого" договору: випадки застосування. Обсяг інформації, яку Замовник повинен оприлюднити в електронній системі Закупівель. Строк оприлюднення. Наслідки порушення строку. Відповідальність. 

12. Закупівля електроенергії та інших комунальних послуг в 2021р. Як має закуповуватись електроенергія. Тендери чи прямі договори з постачальниками? 

  • Особливості укладання договорів з постачальникам універсальних послуг та постачальниками «останньої надії». Чи встановлюються кваліфікаційні критерії по статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» при закупівлі електроенергії.
  • Ризики відкритих торгів.
  • Демпінг на торгах: як можна запобігти.
  • Особливості укладання договорів з постачання універсальних послуг та постачальниками «останньої надії».

13.Тендерний комітет та його діяльність. Уповноважені особи (УО) згідно Закону «Про публічні закупівлі».

  • Склад тендерного комітету. Хто і які рішення приймає. Повноваження. Відповідальність. Корупційні ризики. Складання протоколу засідання Тендерного комітету з поіменним голосуванням, оформлення рішень уповноважених осіб. 
  • Випадки, коли Замовник не створює тендерний комітет. 
  • Рішення про створення тендерного комітету/призначення Уповноваженої особи. Положення про тендерний комітет та Уповноважену особу. 
  • Чи несуть відповідальність голова та секретар тендерного комітету за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?
  • Робота тендерного комітету з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.
  • Доплати УО. Чи буде це "іншою оплаченою діяльністю" для держслужбовців згідно  ЗУ "Про подолання корупції"
  • Особливості використання ЕЦП.
  • Звітність роботи тендерного комітету/Уповноваженої особи.

14. Участь у закупівлях - все що потрібно знати Учасникам. Як виграти тендер.

  • Джерела інформації про торги.
  • Закупівлі через каталоги (PROZORRO market).
  • Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації, порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю. Необхідність подовження строку подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату).
  • Участь у допорогових закупівлях. Порядок проведення, правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог, механізми оскарження дій та рішень замовників. Подання пропозиції. Аукціон. Визначення переможця. Наслідки невиконання для Учасника. 
  • Виконання окремих вимог тендерної документації. Чи потрібно надавати інформацію яка міститься у відкритих джерелах. 
  • Необхідність забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
  • Тендерне забезпечення / забезпечення пропозиції та забезпечення виконання умов договору
  • Можливість використання покритої банківської гарантії. 
  • Подання тендерної пропозиції.
  • Процедура розкриття пропозицій: аукціон, оцінка тендерних пропозицій.
  • Розгляд пропозицій та визначення переможця.
  • Новий порядок відмови в участі у процедурі закупівлі: на які процедури поширюється. Які документи/інформацію має право вимагати Замовник від Учасника (Переможця). 
  • Які документи, в який спосіб та строк повинен надати Учасник (Переможець) для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі. 
  • Відмова в участі у процедурі закупівлі у разі не виконання вимог статті 17 Закону України.
  • Чи повинен Замовник інформувати Учасників про результати проведення процедури закупівлі.
  • Строки та способи надання документів, після наміру замовника укласти договір з переможцем.

15. Застосування ст. 17 Закону. Відмова Учаснику в участі у процедурі закупівлі. За що можна відхилити Учасника та переможця за ст. 17 Закону.  Обов'язок застосування. Коли не застосовувати. Як правильно вимагати спосіб документального підтвердження, зокрема на виконання частин 3 та 6 Закону. Частина 6 статті 17 під час проведення переговорної процедури закупівлі.




Вартість участі (2 березня):


Вебінар
(Онлайн трансляція семінару)

1 870 грн.
Семінар
               (Участь в залі)              

2 400 грн.

 Вартість включає :

  • лекції та консультації онлайн  з можливістю задавати питання спікеру під час семінару
  • презентації спікерів.
  • сертифікат.
  • лекції та консультації                                                          
  • обід;
  • кава - брейки рівня 5*
  • презентації спікерів
  • ділові аксесуари
  • сертифікат.                                                                                             

Для участі необхідно:



<  Зареєструватись >

  • заповнити і відправити  заявку на участь;
  • одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
  • оплатити участь.


Додаткова інформація:


  • (044) 451-88-12
  • (067) 403-45-46
  • (050) 312-34-73    


Понравилась программа? Расскажите друзьям:






Версия для печати