Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна




Семінар Семінари Тендерні Навчання Державні закупівлі Курси по проведенню тендерів Підвищення кваліфікації Онлайн в Одесі Фахівець з державних Закупівель Уповноважена особа Зміни Закупівлі за державні кошти закупівлі товарів робут і послуг 

Семінар в Одесі для Замовників та постачальників.


ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ - 2021

Все, що потрібно знати Уповноважена особа. Навчання Уповноважених осіб та підготовка до тестування. Закупівлі товарів, робіт і послуг: організація, планування та проведення. Як проводити тендери. Правові та практичні питання. Оптимальні рішення.


10 вересня, Одеса

Проходить в двох форматах: 

Семінар в залі / Онлайн (на вибір)


<  Зареєструватись >



Спікер:

Т. Колісник - один з найкращих експертів-практиків в Україні з питань проведення тендерів з 15-м досвідом практичної роботи в Мінекономрозвитку.  


Програма семінару по закупівлям:


1. ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021р. Державні закупівлі: проведення тендерів в Україні. Нові практики та тенденції в закупівельній роботі в 2021р. 

  • Правове регулювання публічних закупівель.
  • Термінологія та практика її застосування: аномально низька ціна тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля тощо.
  • Аномально низька ціна (АНЦ). Хто її визначає. Як здійснюється повідомлення? Як обґрунтувати аномально низьку ціну. Коли виникає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники будуть понижувати ціну: чи буде аномально низька ціна?
  • Електронна версія ст. 17 Закону. Наслідки для Учасника та Замовника.
  • Закупівлі на суму до 50 тисяч гривень. Обов’язковість використання ProZorro при закупівлях від 50 тисяч (нова спрощена процедура). Яку інформацію Замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель. Строки оприлюднення. Наслідки порушення та відповідальність. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги поширених товарів.
  • Нецінові критерії оцінки пропозиції. Успішні практики оскарження. 
  • Електронний підпис/кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис: що є правильним. Електронна печатка. Особливості підписання ФОП. За щ будуть відхилені пропозиції Учасників. 
  • «24 години на виправлення помилок у тендерних пропозиціях». Як це технічно відбувається. Відсутність документа/наявність не того документа виправляється чи ні?
  • Уповноважена особа(УО). Особливості переходу від тендерних комітетів до Уповноважених осіб.  Як організувати роботу Уповноважениї особи. Навчання Уповноважених осіб, підготовка та організація тестування Уповноважених осіб (УО).
  • Чи може тендерний комітет провести закупівлі для забезпечення потреб 2022р.
  • Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
  • Спрощена закупівля. Строки проведення закупівлі, укладення договору .
  • Закупівля лікарських засобів.. 
  • Закупівля за рамковими угодами. 
  • Відхилення аномально низьких цінових пропозицій (які на понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції).
  • Можливість відхилення пропозиції постачальників, які раніше не виконали умови договору.
  • Укладення "прямих" договорів без використання електронної системи PROZORRO. 
  • Особливості взаємодії Замовників з Учасниками та органом оскарження.
  • Запровадження персональної відповідальності посадових осіб. Критично змінені умови проведення моніторингу. Штраф зразу до 170 000 грн. на посадову особу або уповноважену особу.
  • Нові практики та тенденції в закупівлях в 2021р.

2. Організація діяльності Уповноваженої особи. Обов'язки, оплата праці. Навчання Уповноважених осіб та підготовка до тестування. Заходи, пов'язані з переходом на формат роботи Уповноважених осіб. 

  • Координація діяльності тендерного комітету - уповноваженої особи - уповноважених осіб. 
  • Рішення про призначення Уповноваженої особи. Положення про Уповноважену особу. 
  • Оформлення рішень Уповноваженої особи. 
  • Перехід від тендерних комітетів на Уповноважених осіб. 
  • Розмежування повноважень закупівельників в організації Замовника.
  • Сфери обов'язків особи, що відповідає за проведення публічних закупівель. Кваліфікаційні вимоги до знань та професійних компетенцій. Способи призначення Уповноважених осіб. Порядок організації тестування. 
  • Тестування Уповноважених осіб Замовника. 
  • Чи несе відповідальність УО за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?
  • Робота з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.
  • Доплати УО. Чи буде це "іншою оплаченою діяльністю" для держслужбовців згідно  ЗУ "Про подолання корупції"
  • Особливості використання ЕЦП / Кваліфікований електронний підпис.
  • Звітність роботи Уповноваженої особи.

3. Планування закупівель. Роль Учасників в процесі планування. 

    • Особливості формування річного плану закупівель. 
    • Відшкодування , "новий предмет закупівлі", законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель. 
    • Чинники, що впливають на вибір процедури та виду закупівлі.  

    4. Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг: порушення та правомірні рішення.

    • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі. Випадки, коли потенційно підходить декілька кодів ЄЗС – поділ між кодами чи все в один.
    • Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
    • Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, поточного ремонту обладнання, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
    • Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?
    • Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.
    • Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.
    • Як визначити предмет закупівлі якщо в договорі кілька кодів ДК.

    5. Як розрахувати очікувану вартість предмета закупівлі. Порядок оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в електронній системі уповноваженого органу.

    • Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.
    • Новий Наказ стосовно оприлюднення інформації – що робити щоб не виникло проблем із Держказначейством при реєстрації договорів.
    • Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.
    • Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.
    • Хто підписує документи ЕЦП? Уповноважена особа забезпечує публікацію: чи можуть інші працівники підписувати своїм КЕП інформацію  у системі електронних закупівель?
    • Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.
    • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.

    6. Спрощені закупівлі. Порядок проведення.

    • Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити. 
    • Варіанти розрахунків строків для проведення спрощених закупівель.
    • Вимоги, які може встановлювати Замовник.
    • Які дії під час проведення спрощених закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для Замовників та Учасників торгів.
    • Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях. 
    • Коли необхідно відхиляти пропозиції та відміняти спрощену закупівлю.
    • Чи має право Замовник розглядати «дозавантажені» Учасником документи.
    • Договір про закупівлю за результатами спрощеної процедури: додаткова категорія договорів. Строки укладання договору. Умови спрощених договорів. Умови та особливості укладання "спрощених" договорів.
    • Що є підставою для публікації інформації про придбання товару, послуги без укладення договору.
    • Випадки, при яких Замовник має право не проводити спрощені закупівлі. 

    7. Укладання "Прямого" договору

    • Випадки застосування. 
    • Звіт про договір, укладений без використання електронної системи.
    • Обсяг інформації, яку Замовник повинен оприлюднити в електронній системі.
    • Строк оприлюднення. Наслідки порушення. 

    8. Процедури закупівель: практика та особливості проведення. 

    • Відкриті торги: покроковий алгоритм проведення процедури відкритих торгів. 
    • Переговорна процедура та її застосування. Коли можна застосовувати. Особливості обґрунтування. 
    • Відмова участі в торгах. 
    • Участь нерезидентів. 
    • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти. 
    • Торги з обмеженою участю. Етапи проведення. Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір. Можливість зміни ціни. 
    • Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими що не відбулись.
    • Коли ЕС3 автоматично відміняє торги.

    9. Вимоги тендерної документації: формування, встановлення, застосування. Внесення змін та порядок надання роз'яснень. Формування тендерної документації у формі електронних полів. 


    10. Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

    • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
    • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
    • Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація? Який договір є аналогічним? 
    • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
    • Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?
    • Чи поширюється інструмент «24 години на виправлення помилок» на документи для кваліфікаційних критеріїв.
    • Наявність фінансової спроможності. Критерій фінансової спроможності – у яких випадках оптимально його застосування, та у яких межах.
    • Ліцензія на можливість надання послуг, що є предметом закупівлі – вимагається від учасника, або від переможця.

    11. Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції. Технічні специфікації, сертифікати, маркування та інші засоби підтвердження відповідальності. 

    • Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
    • Кількість товару та місце його поставки.
    • Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
    • Поглиблені технічні специфікації згідно вимог нового Закону.
    • Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
    • Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
    • Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?
    • Маркування, еквіваленти, технічна специфікація відповідно до вимог статті 23 Закону.
    • Встановлення вимоги щодо маркувань, протоколів випробувань, сертифікатів - обов’язок чи право замовника.
    • Як визначати маркування, протоколи випробувань для послуг.
    • Врахування потреб осіб з інвалідністю при закупівлі товарів та послуг окрім веб-сайтів.
    • Необхідність зазначати еквіваленти характеристикам/термінології/ умовним позначенням, передбачених існуючими стандартами.
    • Забезпечення тендерної пропозиції Учасника та його повернення: 5 робочих днів зі звернення Учасника чи самостійно? Вибір оптимального способу і розміру забезпечення. 

    12. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна або вартість життєвого циклу.

    • Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» або ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли  оцінюємо тендерну пропозицію? Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?

    13. Договір про закупівлю. Особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання. 

    • Внесення змін та коригування умов договору. Зміна ціни, номенклатури, обсягу. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
    • Як запобігти демпінгу.
    • Що робити з договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець отримує статус платника ПДВ.
    • Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.
    • Попередня оплата. Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.
    • Строки укладання договорів. Максимальні строки. Як обґрунтувати подовження строків їх укладання згідно нового Закону. 
    • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції в різних валютах до співвідносного вигляду. 
    • Зміна ціни за одиницю товару. Як Учаснику врахувати у договорі зміну ціни. 
    • Чи поширюється можливість подовження строків на укладення договору переговорної процедури закупівлі/

    14. Застосування ст. 17 Закону та її електронна версія. Робота з відкритими реєстрами. Відмова Учаснику в участі у процедурі закупівлі. За що можна відхилити Учасника та переможця за ст. 17 Закону.  Обов'язок застосування. Коли не застосовувати. Як правильно вимагати спосіб документального підтвердження, зокрема на виконання частин 3 та 6 Закону. Частина 6 статті 17 під час проведення переговорної процедури закупівлі.


    15. Взаємодія з органами контролю у сфері публічних закупівельМоніторинг закупівель. Як використовувати рішення органу оскарження та висновків щодо моніторингу при організації та проведенні закупівель. 


    16. Оскарження рішень Замовника. 


    Вартість участі:


            Семінар офлайн             
             (Участь в залі)             

    2 400 грн.   
    (онлайн трансляція семінару)

    1 800 грн.         

    Вартість включає :

    • лекції та консультації.
    • Сертифікат про підвищення кваліфікації
    • презентації спікерів.                                                                          
    • ділові аксесуари.
    • лекції та консультації онлайн з можливістю задавати питання спікеру під час семінару. 
    • презентації спікерів.
    • Сертифікат про підвищення кваліфікації.

    Для участі необхідно:



    <  Зареєструватись >


    • заповнити і відправити  заявку на участь ;
    • отримати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
    • оплатити участь. 

    Наші телефони: 


    • (044) 451-88-12
    • (067) 403-45-46
    • (050) 312-34-73 


    Понравилась программа? Расскажите друзьям:






    Версия для печати