Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна




 Семінари  Семінар Навчання Курси по проведенню тендерів Підвищення кваліфікації Публічні закупівлі Онлайн в Одесі Фахівець з державних Закупівель Уповноважена особа Зміни Державні Закупівля за державні кошти Спрощена 2021 PROZORRO Закупівлі товарів, робіт і послуг 

ОДЕСА! Семінар на самому березі Чорного моря. 


ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ - 2021
Організація, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг. Державні закупівлі за державні (бюджетні) кошти. Як проводити тендери. Взаємовідносини Замовників і Учасників.


20 серпня, Одеса

Програма семінару:


1. ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ в 2021р. Державні закупівлі: проведення тендерів в 2021р. Організація закупівельної роботи з урахуванням змін. 

  • Правове регулювання публічних закупівель в 2021р.
  • Термінологія та практика її застосування: аномально низька ціна тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля тощо.
  • Аномально низька демпінгова ціна. Хто її визначає. Як здійснюється повідомлення? Обґрунтування аномально низької ціни. Коли виникає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники будуть понижувати ціну: чи буде аномально низька ціна?
  • Закупівлі на суму до 50 тисяч гривень. Обов’язковість використання ProZorro при закупівлях від 50 тисяч (нова спрощена процедура). Яку інформацію Замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель. Строки оприлюднення. Наслідки порушення та відповідальність. «Онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги поширених товарів.
  • Нецінові критерії оцінки пропозиції.
  • «24 години на виправлення помилок у тендерних пропозиціях». Як це технічно відбувається. Відсутність документа/наявність не того документа виправляється чи ні?
  • Від тендерних комітетів до Уповноважених осіб. Як організувати закупівлі у Замовника що має тендерний комітет та Уповноважену особу.
    • Кілька Уповноважених осіб.
    • Одну Уповноважену особу.
  • Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
  • Спрощені (допорогові закупівлі ). Як застосовувати нові механізми в допорогових та спрощених закупівлях.
  • Відхилення аномально низьких цінових пропозицій (які на понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції).
  • Можливість відхилення пропозиції постачальників, які раніше не виконали умови договору.
  • Особливості взаємодії Замовників з Учасниками та органом оскарження.
  • Запровадження персональної відповідальності посадових осіб. Критично змінені умови проведення моніторингу. Штраф зразу до 170 000 грн. на посадову особу або уповноважену особу.

2.Тендерний комітет. Діяльність уповноваженої особи (УО).

  • Склад тендерного комітету. Хто і які рішення приймає. Повноваження. Відповідальність. Корупційні ризики. Складання протоколу засідання Тендерного комітету з поіменним голосуванням, оформлення рішень уповноважених осіб. 
  • Випадки, коли Замовник не створює тендерний комітет. 
  • Координація діяльності тендерного комітету - уповноваженої особи - уповноважених осіб. 
  • Рішення про створення тендерного комітету/призначення Уповноваженої особи. Положення про тендерний комітет та Уповноважену особу. 
  • Чи несуть відповідальність голова та секретар тендерного комітету за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?
  • Робота тендерного комітету з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.
  • Доплати УО. Чи буде це "іншою оплаченою діяльністю" для держслужбовців згідно  ЗУ "Про подолання корупції"
  • Особливості використання ЕЦП.
  • Звітність роботи тендерного комітету/Уповноваженої особи.

3. Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг: порушення та правомірні рішення.

  • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі. Випадки, коли потенційно підходить декілька кодів ЄЗС – поділ між кодами чи все в один.
  • Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
  • Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, поточного ремонту обладнання, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
  • Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?
  • Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.
  • Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.
  • Як визначити предмет закупівлі якщо в договорі кілька кодів ДК.

4. Як розрахувати очікувану вартість предметів закупівель. Порядок оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в електронній системі уповноваженого органу.

  • Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.
  • Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.
  • Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.
  • Хто підписує документи ЕЦП? Уповноважена особа забезпечує публікацію: чи можуть інші працівники підписувати своїм КЕП інформацію  у системі електронних закупівель?
  • Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.
  • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.

5. Планування закупівель в 2021р. 

  • Особливості формування річного плану закупівель. 
  • Відшкодування , "новий предмет закупівлі", законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель. 
  • Чинники, що впливають на вибір процедури та виду закупівлі.  

6. Спрощені закупівлі. Порядок проведення.

  • Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити.
  • Доцільність розроблення порядку спрощених закупівель Замовником.
  • Вимоги, які може встановлювати Замовник.
  • Які дії під час проведення спрощених закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для Замовників та Учасників торгів.
  • Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях. 
  • Коли необхідно відхиляти пропозиції та відміняти спрощену закупівлю.
  • Чи має право Замовник розглядати «дозавантажені» Учасником документи.
  • Договір про закупівлю за результатами спрощеної процедури: додаткова категорія договорів. Строки укладання договору. Умови спрощених договорів. Умови та особливості укладання "спрощених" договорів.
  • Що є підставою для публікації інформації про придбання товару, послуги без укладення договору.
  • Випадки, при яких Замовник має право не проводити спрощені закупівлі. 

7. Процедури закупівель: практика та особливості проведення. 

  • Відкриті торги: покроковий алгоритм проведення процедури відкритих торгів. 
  • Переговорна процедура та її застосування. Коли можна застосовувати. Особливості обґрунтування. 
  • Відмова участі в торгах. 
  • Участь нерезидентів. 
  • Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти. 
  • Торги з обмеженою участю. Етапи проведення. Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір. Можливість зміни ціни. 
  • Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими що не відбулись.
  • Коли ЕС3 автоматично відміняє торги.

8. Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

  • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
  • Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація?
  • Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?
  • Чи поширюється новий інструмент «24 години на виправлення помилок» на документи для кваліфікаційних критеріїв.
  • Критерій фінансової спроможності – у яких випадках оптимально його застосування, та у яких межах.
  • Ліцензія на можливість надання послуг, що є предметом закупівлі – вимагається від учасника, або від переможця.

9. Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції

  • Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
  • Кількість товару та місце його поставки.
  • Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
  • Поглиблені технічні специфікації згідно вимог нового Закону.
  • Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
  • Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
  • Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?
  • Встановлення вимоги щодо маркувань, протоколів випробувань, сертифікатів - обов’язок чи право замовника.
  • Як визначати маркування, протоколи випробувань для послуг.
  • Врахування потреб осіб з інвалідністю при закупівлі товарів та послуг окрім веб-сайтів.
  • Необхідність зазначати еквіваленти характеристикам/термінології/ умовним позначенням, передбачених існуючими стандартами.
  • Забезпечення тендерної пропозиції Учасника та його повернення: 5 робочих днів зі звернення Учасника чи самостійно? Вибір оптимального способу і розміру забезпечення. 

10. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна або вартість життєвого циклу.

  • Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» або ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли  оцінюємо тендерну пропозицію? Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?

11. Договір про закупівлю. Особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання. "Прямий" договір (випадки застосування, Звіт про договір, укладений без використання електронної системи).

  • Внесення змін та коригування умов договору. Зміна ціни, номенклатури, обсягу. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
  • Як запобігти демпінгу.
  • Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.
  • Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.
  • Строки укладання договорів. Максимальні строки. Як обґрунтувати подовження строків їх укладання згідно нового Закону. 
  • Зміна ціни за одиницю товару. Як Учаснику врахувати у договорі зміну ціни. 
  • Чи поширюється можливість подовження строків на укладення договору переговорної процедури закупівлі.
  • Укладення "прямого" договору: випадки застосування. Обсяг інформації, яку Замовник повинен оприлюднити в електронній системі Закупівель. Строк оприлюднення. Наслідки порушення строку. Відповідальність. 

12. Участь у закупівлях - що потрібно знати Учасникам, щоб виграти тендер.

  • Джерела інформації про торги.
  • Закупівлі через каталоги (PROZORRO market).
  • Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації, порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю. Необхідність подовження строку подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату).
  • Участь у допорогових закупівлях. Порядок проведення, правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог, механізми оскарження дій та рішень замовників. Подання пропозиції. Аукціон. Визначення переможця. Наслідки невиконання для Учасника. 
  • Виконання окремих вимог тендерної документації. Чи потрібно надавати інформацію яка міститься у відкритих джерелах. 
  • Необхідність забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
  • Тендерне забезпечення / забезпечення пропозиції та забезпечення виконання умов договору
  • Можливість використання покритої банківської гарантії. 
  • Подання тендерної пропозиції.
  • Процедура розкриття пропозицій: аукціон, оцінка тендерних пропозицій.
  • Розгляд пропозицій та визначення переможця.
  • Новий порядок відмови в участі у процедурі закупівлі: на які процедури поширюється. Які документи/інформацію має право вимагати Замовник від Учасника (Переможця). 
  • Які документи, в який спосіб та строк повинен надати Учасник (Переможець) для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі. 
  • Відмова в участі у процедурі закупівлі у разі не виконання вимог статті 17 Закону України.
  • Чи повинен Замовник інформувати Учасників про результати проведення процедури закупівлі.
  • Строки та способи надання документів, після наміру замовника укласти договір з переможцем.

13. Застосування ст. 17 Закону. Відмова Учаснику в участі у процедурі закупівлі. За що можна відхилити Учасника та переможця за ст. 17 Закону.  Обов'язок застосування. Коли не застосовувати. Як правильно вимагати спосіб документального підтвердження, зокрема на виконання частин 3 та 6 Закону. Частина 6 статті 17 під час проведення переговорної процедури закупівлі.

14. Державне регулювання та контроль. 

  • Уповноважений орган та його функції і повноваження. Урахування на практиці його роз'яснень та консультацій. 
  • Державна Казначейська служба України та обслуговуючі банки: функції та повноваження. 
  • Функції ДАСУ у сфері закупівель.
  • Випадки повернення оплати за скаргу. 
  • Громадський контроль щодо публічних закупівель. 
  • Моніторинг публічних закупівель. 
  • Як використовувати рішення органу оскарження та висновків щодо моніторингу при організації та проведенні закупівель.


Вартість навчання :


  • Вартість участі у семінарі :  2 200 грн.


Вартість включає :

  • лекції та консультації.                      
  • кава - брейки рівня 5*
  • презентації спікерів.    
  • ділові аксесуари.
Для участі необхідно:

  • заповнити і відправити заявку на участь; 
  • одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
  • оплатити участь.

 
Додаткова інформація:


  • (044) 451-88-12
  • (067) 403-45-46
  • (050) 312-34-73 


Понравилась программа? Расскажите друзьям:






Версия для печати