Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна




Тендери в Україні Публічні Електронні Закупівлі Функціонування PROZORRO Система Електронних Закупівель Процедури Проведення Тендерний Комітет з Конкурсних торгів План

  Семінар для замовників та учасників 

  ТЕНДЕРИ В УКРАЇНІ.  
  ПУБЛІЧНІ ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ.
  СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 
  PROZORRO. Законодавчі та технічні
  аспекти функціонування.  Як не 
  допустити помилок та позбутися ризиків. 
 
 
      10 - 11 листопада, м. Київ    

Семінар - практикум проводять:

МАКСИМЕНКО З.В.    -  екс-керівник підрозділу Мінекономрозвитку України, експерт з питань держзакупівель 
                                               з 15-м досвідом в наданні консалтингових послуг. Один з розробників законодавства і 
                                               нормативно-правових актів у сфері державних та публічних закупівель в Україні. 
                                               Автор методичних рекомендацій в системі державних закупівель товарів, робіт і  послуг. 
                                               Сертифікати з правил The World Bank Group, "Державні закупівлі"  і Свідоцтво про 
                                               підвищення кваліфікації у сфері держзакупівель. Стажувалася в Польщі, Фінляндії.
  

ДЕНИСЕНКО Є. Н.       -  эксперт по работі системи PROZORRO. Представник однієї з акредитированих 

                                                      електронних  майданчиках PROZORRO.


КЕРІВНИК   підрозділу мінекономрозвитку України


Програма семінару:


 

Блок І. Порядок здійснення закупівель з урахуванням нових законодавчих вимог: правові та організаційні аспекти. Узгодження технічної та нормативної бази функціонування електронних закупівель.

  • Державна політика у сфері закупівель. Система функціонування закупівель в Україні. Громадський контроль у сфері закупівель. Закон України «Про публічні закупівлі».
  • Запобігання корупції. Стаття 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми. Порядок дій замовників щодо виконання вимог ЗУ «Про запобігання корупції». Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції». Закон України «Про відкритість використання публічних коштів»: обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом
  • Коментарі спеціалістів  щодо законодавства України про публічні закупівлі товарів, робіт і послуг.
  • Планування закупівель. Порядок та основні умови планування закупівель. Ефективна організація закупівель протягом року. Особливості формування річного плану закупівель: необхідність оприлюднення додатку до річного плану та очікуваних сум закупівель. Останні роз’яснення Мінекономрозвитку від 14.09.2016 щодо проведення процедур закупівель на 2017рік. Порядок визначення предмета закупівлі: Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2002, IDT) ДК 021:2007, особливості щодо закупівель робіт. Відшкодування, варіанти  проведення відповідних процедур закупівель. Вибір процедури закупівлі. Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення. Проведення закупівель наприкінці та на початку року. 
  • Загальні умови здійснення закупівель. Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі уповноваженого органу: строки, витрати. Розміщення інформації англійською мовою. Рекомендації щодо роботи з веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації. Строки проведення процедур закупівель. Рекомендації щодо роботи на акредитованих майданчиках.
  • Окремі етапи організації та проведення процедур закупі-вель. Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів. Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.
  • Договір про закупівлю. Строки в договорах. Можливість застосування попередньої оплати. Можливість внесення змін в умови договору. Пролонгування договору на наступний період. Недійсність договору про закупівлю. Штрафи в договорі.
  • Здійснення закупівель за рамковими угодами. Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами. Особливості виконання рамкових угод. Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.
  • Здійснення закупівель філіями та іншими відокремленими підрозділами суб’єктів публічних закупівель. Останні роз’яснення Мінекономрозвитку щодо від 30.09.2016р.

Блок ІІ. Тендерний комітет чи комітет з конкурсних торгів: проблемні питання та організація діяльності. Хто приймає рішення та їх легітимність. Хто входить до складу. Проблемні питання. Законо-давчі колізії та шляхи їх вирішення. Корупційні ризики та складові.


Блок ІІІ. Електронні закупівлі PROZORRO – законодавчі та  технічні аспекти роботи. Процедури закупівель: практика та особливості проведення. Майстер-клас реаль-ного проведення закупівель в режимі on-line.

  • Проведення електронних закупівель з використанням системи PROZORRO в режимі он-лайн для учасників і замовників. Регламент роботи системи електронних закупівель Prozorro. Презентація існуючих електронних майданчиків.  Реєстрація: тестовий режим та режим реальних закупівель, мультидоступ. Інструменти особистого кабінету замовника. Створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і відповіді на них, редагування та скасування. Редукціон. Кваліфікація кандидатів акцепт/ відхилення). Анулювання переможця. Публікація договору. Моніторинг і статистика. Розгляд прикладів завершених закупівель.

 

  • Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації, запиту цінових пропозицій). Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді. Інформація з ЄДРПОУ.
  • Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель. Інформація про платника податків. Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
  • Порядок організації та проведення відкритих торгів.
  • Тендерна документація. Примірна тендерна документація та особливості її розроблення. Новий Наказ Мінекономрозвитку. Варіанти методик оцінки. Ціна чи ціна з урахуванням інших показників.
  • Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих торгів (українських та європейських). Останні роз’яснення Мінекономрозвитку від 30.09.2016р.
  • Тендерне забезпечення. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечень.
  • Кваліфікаційні критерії відбору учасників.
  • Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.
  • Особливості здійснення вивчення та оцінки тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.
  • Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Повідомлення про намір укласти договір.
  • Організація та проведення процедури конкурентного діалогу.
  • Порядок та умови застосування переговорної процедури закупівлі. Підстави для застосування, порядок проведення. Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі. Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника. Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо. Нове при здійсненні закупівлі природного газу.
Блок ІV. Державне регулювання та контроль. Порядок оскарження процедур закупівлі. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок. Функції та повноваження Державної аудиторської служби. Відповідальність у сфері закупі-вель. Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.


Вартість участі:


  • Вартість участі одного слухача - 2 480 грн. 

Вартість включає:


  • лекції і консультації;
  • CD-диск з нормативно-методичними матеріалами;
  • ділові аксесуари;
  • обіди у ресторані;
  • кава-брейки рівня 5*у перервах;
  • сертифікат.

Для участі необхідно:


  • заповнити і відправити  заявку на участь;
  • одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом (e-mail, факсом);
  • оплатити участь.

Додаткова інформація:


  • (044) 451-88-12
  • (044) 393-14-66
  • (050) 312-34-73    

Версия для печати