 |
|
|
© Все права защищены. При использовании материалов ссылка на сайт desyatka.com.ua обязательна |
|
|
Діловодство Архів Архівна справа Електроннй Архів підприємства Документообіг Номенклатура Справ Збереження документів Експертиза цінності Зберігання Документів |
|
ДІЛОВОДСТВО та АРХІВНА СПРАВА в УКРАЇНІ: нові методи організації. Нові законодавчі зміни та практика їх застосування. Електронний документообіг та практика його впровадження. Електронний архів підприємства.
22-23 травня
м. Київ

|
 |
Семінар завершено.
Актуальна програма за посиланням тут >>>
1. Нормативно-правова база, що регламентує діловодство та архівну справу в Україні. Нові законодавчі ініціативи в 2018 р.
- Наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 затверджено нормативно-правовий акт «Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» (зареєстровані в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181. Правила встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності і є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання всіма установами.
2. Організація роботи служби діловодства.
- Структура служби, вимоги до персоналу, положення про службу, посадові інструкції працівників служби.
- Визначення чисельності працівників служби.
- Підготовка локальних нормативних актів установи, що регулюють організацію роботи з документами (інструкція з діловодства, стандарт організації тощо).
3. Правила документування управлінської інформації. Підготовка і оформлення службових документів.
- Типологія управлінської документації.
- Організаційно-розпорядчі документи, їх види, порядок підготовки та оформлення.
- Організаційна документація (правила, положення або статут, інструкції, регламенти, штатні розписи тощо).
- Розпорядча документація (постанови, рішення, накази, розпорядження)
- Інформаційно-аналітична документація (акти, довідки, доповідні записки, протоколи, службові листи тощо)
- Бланки документів. Склад реквізитів управлінських документів. Обов’язкові реквізити документа.
- Погодження, затвердження, підписання управлінських документів, загальні вимоги до їх тексту.
4. Документообіг та організація документообігу на підприємстві.
- Основні принципи організації документообігу, визначення його обсягу.
- Приймання та первинне опрацювання документів, їх попередній розгляд.
- Реєстрація документів, види і форми реєстрації. Структура реєстраційного індексу.
- Організація та технологія контролю виконання документів.
- Мета контролю, його види, строки виконання документів (типові, індивідуальні). Етапи контролю (взяття документа на контроль, визначення форм і методів контролю, проміжний контроль, продовження строків виконання документів, зняття документів з контролю).
5. Експертиза цінності документів.
- Порядок проведення експертиза цінності документів.
- Визначення строків зберігання документів.
- Організація роботи експертної комісії.
6. Зберігання документів у діловодстві. Номенклатура справ. Формування документів у справи та їх оперативне зберігання в структурних підрозділах.
- Номенклатура справ.
- Технології підготовки номенклатури справ структурного підрозділу та номенклатури справ установи (зведеної). Застосування переліків документів зі строками зберігання. Вимоги до оформлення та погодження номенклатури.
- Правила формування справ. Тимчасове зберігання справ у структурних підрозділах. Вимоги щодо оформлення справ.
- Підготовка справ для архівного зберігання.
- Вимоги до оформлення справ, що підлягають архівному зберіганню. Складання та оформлення описів справ структурного підрозділу.
- Порядок знищення справ, строк зберігання яких закінчився.
- Порядок передавання документів до архіву (архівного підрозділу) установи.
7. Архів підприємства. Зберігання документів в архіві (архівному підрозділі).
- Організація роботи архіву (архівного підрозділу). Порядок розроблення та затвердження положення про архів (архівний підрозділ). Визначення чисельності працівників архіву.
- Вимоги до формування архівного фонду установи та обліку документів в архіві. Довідковий апарат до документів архіву (описи, каталоги, картотеки, бази даних тощо). Режим доступу та порядок користування документами архіву.
- Складання описів справ установи та актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ. Порядок знищення документів.
- Забезпечення збереженості архівних документів. Вимоги до приміщення архіву та його обладнання. Дотримання основних режимів зберігання: температурно - вологісного, світлового, санітарно-гігієнічного тощо.
- Передавання документів на постійне зберігання до архівної установи.
- Порядок приймання-передавання документів (справ) під час зміни керівника установи, керівника архіву, припинення установи.
8. Електронний документообіг. Впровадження електронного документообігу. Електронний архів. Рекомендації по організації та оптимізації бюджету на його впровадження.
- Електронний документ та документ в електронному вигляді: в чому різниця.
- Організація електронного документообігу відповідно до Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 11 листопада 2014 року № 1886/5, зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2014 року за № 1421/26198.
- Система автоматизації діловодства (САД).
- Система електронного документообігу (СЕД).
- Електронний цифровий підпис. Організація електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, підтвердження юридичної сили документа.
- Організація роботи з електронними документами та їх підготовка до передавання на архівне зберігання.
- Рекомендаціїї щодо оптимізації фінансових бюджетів на впровадження електронного документообігу. Які операції можна та необхідно автоматизувати власними силами та в першу чергу, що може почекати, без чого можна обійтись.
Вартість участі:
- Вартість участі одного слухача - 3 600 грн.
Вартість включає:
- лекції, консультації;
- відповіді на питання;
- кава-брейки;
- ділові аксесуари;
- матеріали до семінару;
- обіди в дні занять;
- сертифікат.
Для участі необхідно:
- заповнити і відправити заявку на участь;
- одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
-
оплатити участь.
Додаткова інформація:
- (044) 451-88-12
- (044) 393-14-66
- (050) 312-34-73
Понравилась программа? Расскажите друзьям:
|
|
|
Версия для печати
|
|
|
 |