Добавить в Избранное


Обучение персонала
(семинары, тренинги) в Киеве,
Одессе, на выезде по направлениям:

- Законодавство України про землю
- Бухгалтерские Семинары Курсы для Бухгалтеров
- Семинары |тренинги| по налогообложению
- Юридические Семинары для Юристов
- Семинары Тренинги для Кадровиков
- Секретарей Офис-менеджеров
- Судебная Практика | Судова Практика
- Семинары для Директора
- Внешнеэкономическая деятельность
- ВЭД-контракты, налогообложение ВЭД, таможенная стоимость
- Земельные отношения |Земельні відносини|
- Деловодство Діловодство
- Архив Архів
- Тендери PROZORRO
- Банкротство (Банкрутство)
- Проверки предприятий
- Строительство |разрешительная документация| стоимость строительства, лицензирование
- Семинары для сметчиков
- Безопасность бизнеса
- Исполнительное производство | Виконавче провадження

тел.
(044) 451-88-12
(050) 312-34-73
(067) 403-45-46
(044) 393-14-66
seminar@desyatka.com.ua
www.desyatka.com.ua



Темы, программы семинаров
(в т.ч. их отдельные фрагменты)
и материалы семинаров
являются объектами авторского
права и охраняются в
соответствии с
законодательством Украины
ЗУ "Об авторском праве
и смежных правах", ст.36 ГКУ

 

© Все права защищены. При
использовании материалов
ссылка на сайт desyatka.com.ua
обязательна


G Analytics

Семінари Семінар Вебінар Вебінари Онлайн Тендери в Україні 2020 Державні Публічні Закупівлі Новий Закон про Публічні Закупівлі Закупівлі товарів робіт послуг

Вебінар (онлайн - семінар) для замовників та учасників 

  

ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ – 2020.

Закупівлі товарів, робіт і послуг за новими правилами. Як проводити тендери в 2020р. Як реалізувати механізми ЗУ "Про публічні закупівлі" (вступив в силу з 19 квітня). 


27 квітня, Вебінар (онлайн-семінар)



Програма вебінара (онлайн - семінара):

Проведення тендерів в 2020р згідно нового Закону України “Про публічні закупівлі” (діє вже з 19 квітня). Як реалізувати механізми передбачені Законом.

  • За якими правилами буде проходити процедура закупівлі, що оголошена до введення в дію нового Закону (до 19 квітня).  Що доводить що ви почали закупівлю до 19 квітня. Оголошення? Договір?
  • Допорогові закупівлі. Що робити якщо Замовник почав допорогову закупівлю до 19 квітня.
  • PROZORRO: нові правила функціонування.
  • Нові терміни: аномально низька ціна тендерної пропозиції; вартість життєвого циклу; електронний каталог; спрощена закупівля тощо.
  • Аномально низька демпінгова ціна. Хто її визначає. Як буде здійснюватись повідомлення? Обгрунтування аномально низької ціни. Коли виникає питання демпінгової ціни? Якщо всі учасники будуть понижувати ціну: чи буде аномально низька ціна?
  • Обов’язковість використання Prozorro при закупівлях від 50 тисяч (нова спрощена процедура); «онлайн-магазин» для бюджетних установ: електронні каталоги поширених товарів.
  • Можливість консультацій з бізнесом з боку бюджетних установ; виправлення помилок у тендерних пропозиціях протягом 24 годин; нецінові критерії оцінки пропозиції.
  • Як перейти від тендерних комтетів до Уповноважених осіб.
  • Як вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
  • Як застосовувати нові механізми в допорогових та спрощених закупівлях.
  • Відхилення аномально низьких цінових пропозицій (які на понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції); можливість відхилення пропозиції постачальників, які раніше не виконали умови договору.
  • Оскарження тендеру. Впровадження диференційованої плати за оскарження тендеру в АМКУ; неможливість відкликати скаргу.
  • Запровадження персональної відповідальності посадових осіб.

Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг.

  • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.
  • Закупівля робіт та послуг: як застосовувати показники Національного Класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Визначення виду предмета закупівлі як роботи, під час капітального ремонту рухомого майна (у т. ч. транспортних засобів).
  • Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту, капітального ремонту, проектування, експертизи та технагляду у будівництві, авторського нагляду, технічного нагляду. Послуги чи роботи?
  • Поточний ремонт обладнання — 4-й знак Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 чи окремий об’єкт?
  • Особливості визначення предмета закупівлі при закупівлі робот та послуг в одній закупівлі з товарами.
  • Визначення предмета закупівлі товарів, що належать до різних четвертих знаків ДК 021:2015.

Очікувана вартість предмета закупівлі. 

Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі уповноваженого органу.

  • Строки проведення процедур закупівель. Як правильно розрахувати строки проведення процедур закупівель.
  • Оприлюднення інформації про внесення змін до договорів про закупівлю у випадках, не передбачених Законом про публічні закупівлі.
  • Чи повинен Замовник надавати відповіді на публікації в різних електронних ресурсах, окрім DOZORRO та PROZORRO (зокрема «Наші гроші» тощо). Наслідки для Замовника у випадку ігнорування публікацій.
  • Хто підписує документи ЕЦП?
  • Розміщення інформації англійською мовою.
  • Рекомендації щодо роботи з Веб-порталом публічних закупівель щодо оприлюднення інформації.
  • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі Замовника.

Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження. Як вимагати підтведження кваліфікаційних критеріїв за новим Законом. 

  • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
  • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
  • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
  • Виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація?
  • Коли потрібно застосовувати всі кваліфікаційні критерії під час відкритих торгів?

Процедури закупівель: практика та особливості проведення. Переговорна процедура та її застосування: зовсім по-новому. Нові підстави. Коли можна застосовувати. Особливості обгрунтування. Відмова участі в торгах.Участь нерезидентів. Валюта тендерної пропозиції. Як привести тендерні пропозиції, подані в різних валютах, до однієї валюти.

Спрощені(допорогові) закупівлі. Як застосовувати механізми Закону в спрощених (допорогових) закупівлях. 

  • Чи є обов’язковим їх проведення. В яких випадках є сенс їх проводити.
  • Повноваження державних адміністрацій щодо надання рекомендацій щодо допорогових закупівель. Як Замовник може захистити свої інтереси. Алгоритм обґрунтування відмови від «адмінрекомендації».
  • Які дії під час проведення допорогових закупівель вважаються порушенням принципів закупівель. Наслідки для замовників та учасників торгів.
  • Умови «допорогових» договорів
  • Умови та особливості укладання спрощених (допорогових) договорів.

Закупівлі в сфері охорони здоров’я. Закупівля лікарських засобів.

  • Як правильно визначити предмет закупівлі. Одне найменування — один лот? Що рекомендує МЕРТ та МОЗ.
  • Новий класифікатор медичних виробів НК 024:2019 та його застосування.
  • На що звернути увагу, щоб уникнути оскарження при закупівлі лікарських засобів та виробів медичного призначення: визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі; терміни придатності; строки поставки; гарантійні листи від виробників, тощо.

Вимоги до предмета закупівлі та їх документальне підтвердження у складі тендерної пропозиції

  • Конкуренція учасників чи виробників: враховуємо позицію АМКУ.
  • Кількість товару та місце його поставки.
  • Місце поставки робіт чи надання послуг, їх обсяги. Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
  • Поглиблені технічні специфікації згідно вимог нового Закону.
  • Як правильно прописати технічне завдання, якщо неможливо спланувати обсяги предмета закупівлі - на прикладі закупівлі послуг з технічного обслуговування автомобілів та запчастин.
  • Чи можна змінювати термін постачання під час оголошення повторної процедури закупівлі або проведення переговорної процедури за умови, що закупівля двічі не відбулася?
  • Чи має право Учасник пропонувати в торгах одночасно продукцію двох виробників? Чи є це підставою для відхилення?

Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Розширення переліку критеріїв оцінки: ціна або вартість життєвого циклу згідно нового Закону.

  • Що повинен включати опис методики оцінки за критерієм «ціна» або ціна/вартість життєвого циклу? Враховуємо чи не враховуємо ПДВ, коли  оцінюємо тендерну пропозицію. Як правильно прописати механізм в тендерній документації? Хто може скористатися?

Забезпечення тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Рекомендації щодо вибору оптимального способу та розміру забезпечень.

Договір про закупівлю: особливості укладання, внесення змін, розірвання, виконання.

  • Внесення змін та коригування істотних умов договору. Чи вважається істотними умовами зміна керівництва або реквізитів у постачальника. Як укласти додаткову угоду.
  • Як запобігти демпінгу.
  • Що робити з договором про закупівлю, якщо договір укладено без ПДВ, а потім Виконавець отримує статус платника ПДВ.
  • Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.
  • Попередня оплата. Розірвання договору в т.ч. в односторонньому порядку.
  • Строки укладання договорів. Максимальні строки. Як обґрунтувати подовження строків їх укладання згідно нового Закону.

Закупівля природного газу, електроенергії та інших комунальних послуг. Тендери чи прямі договори з постачальниками електроенергії.

  • Можливості проведення переговорної процедури закупівлі природного газу.
  • Ризики відкритих торгів.
  • Демпінг на торгах: як можна запобігти.
  • Особливості укладання договорів з постачання універсальних послуг та постачальниками «останньої надії».

Тендерний комітет та його діяльність. Уповноважені особи згідно нового Закону “Про публічні закупівлі”. Що краще?

  • Хто і які рішення приймає. Повноваження. Відповідальність. Корупційні ризики.
  • Чи несуть відповідальність голова та секретар тендерного комітету за несвоєчасне оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про зміни до договору, звіту про виконання договору, якщо вони не виконують договірну роботу?
  • Робота тендерного комітету з персональними даними. Коли можна/неможна їх вимагати від Учасника. Кому, в яких випадках та за якою процедурою можна надавати персональні дані в т.ч. правоохоронним та контролюючим органам.

Участь у закупівлях згідно нового Закону України «Про публічні закупівлі» - все що потрібно знати Учасникам. Переформатування вимог до учасників.

  • Джерела інформації про торги;
  • Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації, порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю. Необхідність подовження строку подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату);
  • Підготовка пропозиції.
  • Участь у допорогових закупівлях. Порядок проведення, правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог, механізми оскарження дій та рішень замовників.
  • Виконання окремих вимог тендерної документації: Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді; інформація з ЄДРПОУ; інформація про платника податків; можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет. Використання даних відкритих баз та реєстрів при підготовці пропозиції;
  • Можливість забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі»;
  • Тендерне забезпечення та забезпечення виконання умов договору
  • Відмова в участі у процедурі закупівлі, у разі не виконання вимог статті 17 Закону України;
  • Подання тендерної пропозиції;
  • Процедура розкриття пропозицій: аукціон, оцінка тендерних пропозицій;
  • Розгляд пропозицій та визначення переможця;
  • Строки та способи надання документів, після наміру замовника укласти договір з переможцем.

Новели щодо оскарження публічних закупівель в АМКУ. 

  • Встановлення розміру плати за скаргу через систему PROZORRO в порядку визначеному КМУ. 
  • Можливість оскарження багатолотових тендерів.
  • Оскарження відхилення всіх пропозицій та відміни тендерів.
  • Неможливість відкликати скаргу, відхилити закупівля в період оскарження.
  • Строки подання та зміст скарги; порядок розгляду скарги. Деталі, які впливають на прийняття та розгляд скарги. Портал DoZorro як інструмент оскарження допорогових закупівель та інструмент впливу на замовників і результати торгів.

Коригування умов договору: зміна ціни, номенклатури, обсягу.

Здійснення закупівель за рамковими угодами.

Типові помилки в закупівлях та їх виправлення.

  • Як вносити зміни до оголошення про проведення процедури відкритих торгів, при виявленні технічних помилок під час оприлюднення?
  • Як виправити помилку, у випадку якщо постачальник допустив помилку в розрахунках а сума в результаті аукціону не змінилася.

Контроль у сфері публічних закупівель:

  • Моніторинг закупівель. За якими ризик-індикаторами. Порядок моніторингу аудиторами Держаудитслужбою. Як оскаржити висновок Держаудитслужби з моніторингу.
  • Що перевіряє Держказначейство;
  • Чи має право АМКУ виходити за межі скарги;
  • Алгоритм захисту під час моніторингу, перевірок, ревізій, зустрічних звірок.

Регламент вебінара
10.00-12.00 Блок1
12.00-12.10 перерва
12.10-14.00 Блок 2
14.00-14.30 перерва
14.30-16.00 Відповіді на питання.


Вартість участі:


  • Вартість участі - 2 450 грн. * 
Антикризова  вартість в квітні 1 200 грн.


Для участі необхідно:



  • заповнити і відправити  заявку на участь;
  • одержати рахунок, який наш менеджер надішле зручним для Вас способом;
  • оплатити участь.


Додаткова інформація:


  • (044) 451-88-12
  • (044) 393-14-66
  • (050) 312-34-73


Система комментирования SigComments



Понравилась программа? Расскажите друзьям:






Версия для печати